Wynncraft Wiki
Advertisement
Tajemství Údolí Aldorei, 1. část
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Dlouhá
Lokace Vstup do Údolí Aldorei
Provincie Gavel
Combat Level 76
NPC spouštějící úkol Elrund
Úkol vyžaduje tyto předměty Gemstone Dust
Odměna Je následující:

Tajemství Údolí Aldorei, 1. část je dlouhý úkol pro level 76 a první ze dvou úkolů z dějové linky, která se odehrává v Citadele Elfů, Aldorei.

Úvod[]

1. Část začíná v Údolí Aldorei, a vyžaduje po hráči aby hledal vodítka ohledně zvláštních zmizeních a událostí po celém údolí. Jak úkol vyvíjí, tajemství Sluneční Ambasády, jsou odhalena, společně s jejich opravdovýám motivem za zvláštními událostmi. Volby v tomto úkolu mají efekt na výsledek v úkolu Tajemství Údolí Aldorei, 2. část]. Pro začatí úkolu potřebujete Gemstone Dust, který je odměnou za dokončení úkolu Ztracen v Džungli,jedná se o úkol z Dernelské Džungle ve Wynnu.

Část 1[]

» Promluv si s Elrundem před Údolím Aldorei.

 Location   Vstup do Údolí Aldorei   X   -670  Y   97  Z   -4444  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Elrund: Vítam tě, Člověče. Hádám že tu jsi abys vstoupil do Údolí Aldorei?
  • Elrund: Obávám se že lidi zvenčí do naší nehamižné svatyně nepouštímě. Všichni ne-elfové jsou stejní.
  • Elrund: Přesto nejsme uzkoprsí. Existuje test, který může jeden podstoupit a získat přístup.
  • Elrund: Ty pocházíš z Wynnu, že? Je tu jeden fialový kámen, který když je rozdrcen na prach, může být použit na lektvar, který vyléčí jakoukoliv nemoc.
  • Elrund: Myslím že se dá najít pouze ve vzdálené Džungli ve tvé provincii, je velmi, velmi vzácný.
  • Elrund: Pokud si tedy přeješ vstoupit do Aldorei, přines mi nějaký [Gemstone Dust] z džunglí Wynnu.

Část 2[]

» Získej Gemstone Dust z Provincie Wynn a přines ho Elrundovi (Je potřeba mít dokončený úkol Ztracen v Džungli).

Dialog:

  • Elrund: Ah, takže se ti ten gemstone dust podařilo získat? Dobrá práce, to bylo rychlejší než jsem očekával.
  • Elrund: Začnu s tím lektvarem co nejdříve, moc děkuji za tvojí štědrost.
  • Elrund: Tento čistý skutek ti umožní hlavní přístup do údolí, ale pouze když pro mě uděláš ještě jednu věc. Potřebujeme tu nezaujatý pár očí na jisté události co se v údolí staly.
  • Elrund: Víš, několik lidí během nocí v údolí mizí.
  • Elrund: Potřebuji abys zjistil proč. Nejspíš tu budou stopy po celém městě které mé staré oči neviděly. Často, když hledáš až moc usilovně, nenajdeš vůbec nic.
  • Elrund: Pokud odhalíš pravdu, dám ti velkou odměnu: Přístup do Města Aldorei, je to vesnička na druhé straně údolí.

Část 3[]

» Promluv si s obyvateli Údolí Aldorei a hledej stopy.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Kde najít stopy.
Jdi do Kaeliho' domu, následuj cestu za domem ke slunečnicím. Vem si 1 semínko (padají poblíž květin), poté hoď 1 semínko na žluté koberce v Kaeliho domě musíte to udělat během dne!
Location
-568, -4529
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Část 4[]

» Naslouchej záhadné společnosti.

Dialog:

  • Togak: Všechno je hotovo, Daxande. Mám pro ten druh velké naděje.
  • Daxand: Já také. Z toho co jsem viděl jsou velmi silní, i když trochu zbrklí.
  • Emie: Přesně tak. Nevíme jestli je jejich druh příbuzný tomu našemu a nebo vesničanům.
  • Togak: Ticho! Slyším jak někdo přichází. Myslím že přichází náš host.
  • Rausan: Ooh, přišel na nás.
  • Togak: Vskutku. Lidé z městečka budou rádi že jejich snahy nebyly pro nic.

Část 5[]

» Promluv si se záhadnou společností.

Dialog:

  • Sol Embassy: Vítej, my jsme Slunečná Ambasáda.
  • Lucri: Prošel si naším malým testem Údolí.
  • Emie: Omlouváme se, že jsme tě navedli na stopu že jsme něčím smrtelným.
  • Daxand: Ale musíme se ujistit že jsi stejného názoru a ne nějaký obyčejný Gert. Jenom někdo s důvtipem a myslí by se sem dostal.
  • Rausan: Vskutku. Sluneční Ambasáda byla založena, aby bylo zaručeno že Elfské Země nikdy nepadnou do rukou hříšníků.
  • Lucri: Ambasáda je obrovská organizace. Nesnášíme jakoukoliv chamtivost, což je důvod proč se přes náš test nedostal žádný vesničan.
  • Emie: Elrund málokdy do údolí někoho pustí. Je radost na tebe pohledět.
  • Rausan: Nejsou ti žádní nezvěstní čekající na nalezení. Ale ten fakt že jsi se staral aniž bys věděl o co jde, je úctihodné.
  • Daxand: Souhlasím. Ukázal si spoustu vlastností kterých si velmi ceníme.
  • Emie: Teď už je to jen na Elrundovi jestli ti dovolí vstoupit do Města Aldorei nebo ne. Tam se rozhodně něco divného děje.
  • Sol Embassy: Gratulujeme ti k tvému úspěchu, vítáme tě v Aldorei. Vrať se za Elrundem kvůli finálnímu verdiktu.

Část 6[]

» Odejdi z doupěte společnosti.

Dialog:

  • Togak: Sledoval jsem Aldore iodedne kdy bylo postaveno. Viděl jsem jak roste, jako květina...

Část 7[]

» Vrať se za Elrundem.

Dialog:

  • Elrund: Jakmile můj slunečnicový talisman rozkvetl, věděl jsem že jsi na to přišel.
  • Elrund: Ale byl jsi pryč nějakou dobu, takže si do toho dal asi hodně usílí.
  • Elrund: Musím se omluvit za všechny ty nepřesnosti. Hádám že test jako je tento se musí zdát člověku zvláštní. Ovšem zkoušky jako je tahle jsou velmi obvyklé mezi našimi lidmi.
  • Elrund: Nyní ti dám povolení vstoupit do Města Aldorei. Na místo kam nikdy žádný vesničan nevstoupil.
  • Elrund: Ovšem, aby ses tam dostal je další zkouška. Dám ti nápovědu, pozorně poslouchej.
  • Elrund: "Na východ, dej si pouze 3 sousta z mouky a poté vyrovnej červenou s květinou."
  • Elrund: Také jsem ti to zapsal do tvé úkolové knížky, ale to je to poslední co pro tebe můžu udělat.
  • Elrund: Prozatím, jelikož si mi pomohl s mým vyšetřováním, dávám ti tyto boty jako dárek. Doufám že je využiješ moudře.

Část 8[]

» Na východ, dej si pouze 3 sousta z mouky a poté vyrovnej červenou s květinou.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Jak vyřešit hádanku.
Location
-471, -4429
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map
Zamiř k východním budovám v Údolí Aldorei a poté specificky k velké otevřené místnosti s knihovnami a dlouhým stolem. Na stole je dort a poblíž kamenný čudlík. Pokaždé když bude zmáčknut, bude z dortu snězen jeden kus. Zmáčkni ho třikrát a splníš tím první požadavek.

Poté, jdi k východní zdi místnosti; na zdi bude čudlík a dvě nášlapné tlačítka na zemi. Ve zdi bude redstonový blok; může s ním být pohybováno doleva nebo doprava šlapáním na patřičné nášlapné tlačítka na zemi. Na protější zdi je velký papor slunečnice; jakmile bude redstonový blok seřazen přesně na střed květiny, zmáčkni čudlík na zdi k otevření tajných dveří.

Dialog:

  • Kansard: Hej! Ty boty co máš! Jsou moje, nedávno jsem je ztratil. Nemůži si dovolit ti za ně zaplatit, ale upřímně bych ocenil kdybys mi je vrátil.
  • Corak: Ty boty stojí celé jmění! Nic takového, pokud si je našel, jsou právoplatně tvoje! Rád je od tebe odkoupím za velmi dobrou cenu!

Část 9[]

» Dej Sluneční Boty buď Kansardovi a nebo Corakovi.

Dialog:

Pokud dáš boty Kansardovi:
  • Kansard: Neuvěřitelné. Corak si za ty boty nabídl spoustu peněz, přímo předemnou a stejně ses rozhodl mi je vrátit.
  • Corak: Škoda. Ty boty jsem opravdu chtěl. Právě jsi přišel o skvělý obchod. Mojí cenou bych zboural dům.
  • Kansard: Zašpuntuj se, Coraku. Ten Člověk se už rozhodl. Zní to jako bys byl majetnický, dokonce i hamižný.
  • Corak: Ne, ne. To vůbec. Jen jsem byl zklamán. Samozřejmě Člověkovo úctyhodné rozhodnutí respektuji.
  • Kansard: Vskutku, děkuji ti, Člověče. Jsem velmi vděčný. Si příklad pro tvůj druh.
  • Corak: Oh, ty si byl na cestě do Města Aldorei, že? Trochu jsme se tu rozptýlili.
  • Kansard: Ano, samozřejmě! Jak neslušné od nás. Odsud můžeš zas být na své cestě do města.
  • Corak: Měli bychom tě varovat že tohle město není jako žádné jiné, které si viděl. Elfové jsou velmi odlišní od jiných druhů a v městě se dějou divné věci.
  • Kansard: Souhlasím. Radši bych se moc nevnucoval do problémů lidí v městě. Když o tom tak přemýšlím, tak ve městě asi nikdy Člověka neviděli.
  • Corak: Oh Kansarde, nevystrašme toho Člověka dřív než to místo vůbec uvidí! Jen jdi a prozkoumávej, užij si to!
  • Kansard: Oh, počkat, vem si tohle. Je to obyčejný symbol víry mezi lidmi v naší kultuře. To je za to že jsi mi vrátil ty boty, doufám že ti dobře poslouží.
Pokud dáš boty Corakovi:
  • Corak: Učinil jsi skvělé rozhodnutí, za ty boty ti hodlám zaplatit spoustu smaragdů!
  • Kansard: Hádám že pořekadlo “Kdo dřív přijde, ten dřív mele” tu opravdu platí, ale nebudu lhát, jsem zklamaný.
  • Corak: No, no Kansarde. Nemůžeme toho Člověka tak zle soudit za jeho rozhodnutí.
  • Kansard: Pravda. Je spoustu jiných kteří by udělali to samé.
  • Corak: No, tak to by bylo. Je to opravdu pěkný pár bot, Kansarde.
  • Kansard: Já vím, škoda že jsem je ztratil. Hledal jsem je v údolí několik dní.
  • Corak: Tvé peníze, tady jsou. Teď když už o tom přemýšlím, co vlastně děláš v tomhle tunelu?
  • Kansard: Není to očividné, Coraku? Tento Člověk dostal přístup do města.
  • Corak: Oh, to je zvláštní. Člověk v Aldorei, úžasná podívaná.
  • Kansard: To vskutku ano. Elfové a Lidé spolu neměli moc spojitostí. Doufám že naše názory jsou podobné.
  • Corak: Do města se můžeš dostat skrz tuhle jeskyni, oh a ještě než půjdeš, vem si tuhle účtenku jako důkaz koupě. Přece jen jsou to drahé boty.

Tipy[]

Drobnosti[]

  • Elrund je odkaz na Elronda, elfa z Pána Prstenů.
    • Vzor jeho pojmenování (vyměnění samohlásky za "u") je stejný jako byl u NPCček z odstraněného úkolu Pán Hodin, což byl další úkol, který odkazoval na Pána Prstenů.
Advertisement