Wynncraft Wiki
Advertisement
Tajemství Údolí Aldorei, 2. část
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Dlouhá
Lokace Město Aldorei
Provincie Gavel
Combat Level 78
NPC spouštějící úkol Legolus
Required Quest Tajemství Údolí Aldorei, 1. část
Odměna Je následující:

Tajemství Údolí Aldorei, 2. část je dlouhý úkol pro level 70 a je to závěrečný úkol v dějové lince o Tajemství Aldorei, tento úkol je možné začít po dokončení Tajemství Údolí Aldorei, 1. část.

Úvod[]

V Togakově Dungeonu pod Městem Aldorei, hráč objeví opravdové motivy pro činy Slunečné Ambasády, zjistí informace o Říši Světla a Válce Říší. Výsledek tohoto úkolu a této série záleží na volbě kterou jste udělali na konci 1. části. Velmi mocné brnění já dáno těm, kteří se rozhodli dát Kansardovi Sluneční Boty v Tajemství Údolí Aldorei, 1. část.

Část 1[]

» Promluv si s Legolusem (Vyžaduje dokončení úkolu 1. části).

 X   -139  Y   92  Z   -4445  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Legolus: Ty jsi ten člověk kterého Elrund pustil do Města Aldorei, že? Jak úžasné. Vlastně by se mi hodil tvůj pohled na věc. Nový pár očí je vždycky lepší když jde o starý problém.
  • Legolus: Myslím si že Slunečná Ambasáda jsou něco víc než vypadají, vím že schovávají temné tajemství.
  • Legolus: Dnes jsem viděl něco co by to přece jen mohlo potvrdit. Vidíš ten dům na jihu? Muž který tam žije, Soway, je už několik týdnů extrémně samotářský.
  • Legolus: Zamknul si dveře a všechny okna a skoro nikdy už neopouští dům.
  • Legolus: Dnes jsem viděl jak by Soway napaden nějakou záhadnou postavu. Soway utekl, ale nevím kam.
  • Legolus: Soway se nikdy nebál říct věci o Ambasádě, chtěl aby byly dveře Aldorei otevřené.
  • Legolus: Ambasáda vždycky byla pouze přátelská organizace která se chtěla držet Aldorei od chamtivosti. Ale teď už nevím co si myslet.
  • Legolus: Pokud máme odhalit pravdu, musíme první najít Sowaye. Žije v tom domě na jihu. Dveře jsou zamčené, budeš muset najít jinou cestu dovnitř.

Část 2[]

» Najdi cestu do Sowayova domu, jižně od Legoluse.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Jak se dostat do domu.

Aby ses dostal do domu, jdi k němu zezadu. Je tam otvor, tím pak pokročítě v úkolu.

 X   -190  Y   140  Z   -4337  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Note: Pokud tohle čtete, nejspíš se stalo to nejhorší. Slunečná Ambasáda je zkorumpovaná.
  • Note: Říkají že chtějí zbavit provincii chamtivosti. Ale co skrývají? Zavírají brány těm kteří by mohli být zachránění před korupcí.
  • Note: Ambasáda byla kdysi šlechetná. Možná že někteří z nich pořád jsou. Ale začali praktikovat velmi smrtelné praktiky.
  • Note: Moje jediná naděje je, že tohle najde někdo kdo nespolupracuje s Ambasádou a co je důležitější, aby s tím něco udělal.
  • Note: Jen vězte, Aldorei už není bezpečné.
  • Note: Nehledejte mě, nechci být nalezen.
  • Vypadá to že Soway tu není, nejspíš by ses měl vrátit za Legolusem a zjistit jestli nemá nějaké další nápady.

Část 3[]

» Vrať se za Legolusem a řekni mu o tvých nálezech.

Dialog:

  • Legolus: Vrátil ses! Ale ten ponurý výraz... našel si Sowaye? Nemohl se jen tak vypařit.
  • Legolus: Je naší jedinou stopou, která nám pomůže zjistit co se v tomhle městě děje, musíme ho najít. Soway se musí někde schovávat, ale kde?
  • Legolus: Nemohl opustit město, to bychom věděli. Musím přemýšlet, možná že se schovává.
  • Legolus: Mám to! Viděl si tu svatyni na jihozápadě? Pod ní je nějaké prastaré zařízení, nikdo nezjistil jak ho použít.
  • Legolus: Soway možná zjistil jak funguje a otevřel nějakou tajnou místnost. Možná se schovává tam dole! Pokud zjistíš jak to otevřít, tak ho najdeme.

Část 4[]

» Aktivuj zařízení pod svatyní v Městě Aldorei.

 Location   Svatyně   X   -202  Y   102  Z   -4377  Wynncraft Map 
Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Jak aktivovat Svatyni Aldorei.

Je tu hádanka která musí být vyřešena k otevření jeskyně kde se Soway schovává; až bude dokončena, zeď u Svatyně vybouchne a dá vám přístup do jeskyně.

Okolo majáku jsou postaveno osm kamenných desek a pod každou je blok jílu, pak je tam resetovací čudlík poblíž a cedule na které je napsáno "Vytvoř světlo které penetruje nebe". Každý čudlík mění polaritu tří jílových bloků k němu nejbližší, buď z jílu na smaragdové bloky a naopak. Cíl je aby se všechny jílové bloky změnily na smaragdové bloky, až se to povede, maják se aktivuje a hádanka bude vyřešna. Kdykoliv můžeš všechny bloky zase změnit na jíl pomocí resetovacího čudlíku. Řešení je stopnout si na každou nášlapnou desku přesně jednou, v jakémkoliv pořadí.

Případně, mnohem jednodušší řešení je prostě kroužit okolo majáku a přitom stoupnout na každou nášlapnou desku přesně jednou.

Dialog:

  • Soway: Člověk? Tady? Jak si získal přístup do města?
  • Soway: Chápu, a také si viděl můj vzkaz. No, narazil si tu na pěknou záhadu.
  • Soway: Tohle by mohlo být perfektní. Pokud ti dali přístup do města, musí to znamenat že ti do nějaké míry věří.
  • Soway: Kdo? Sluneční Ambasáda samozřejmě! Bývali dobří, snažili se dodržovat nějaké staré morální zákony. Chtějí vlastně osvobodit svět od chamtivosti.
  • Soway: Jenže Vesničané jsou od přírody chamtiví. Pouhé zapečetění Aldorei před zbytek Gavelu pro ně nebylo dost.
  • Soway: Začali chamtivé zabíjet; spíše než je napravovat. A nastražili to na mě.
  • Soway: Udělali to tak, abych vypadal chamtivý, takže se na mě přirozeně obrátilo celé město. Musel jsem se chovat. Musíš nás zachránit tímhle útlakem.
  • Soway: Potřebuji abys infiltroval ambasádu; a zabil Togaka. Ovšem varuji tě, Elfové jsou jiní než ostatní druhy, jejich obrana je taky jiná.
  • Soway: Vstup do sídla Ambasáda je v kmeni třešně v městě. Bude to ovšem celkem velký výšlap.

Část 5[]

» Vstup do sídla Ambasáda skrz rozkvětlou třešeň.

 Location   Rozkvetlá Třešeň   X   -288  Y   104  Z   -4414  Wynncraft Map 

Část 6[]

» Promluv si s Togakem.

Dialog:

  • Togak: Stalo se něco velmi zvláštního, jako by tvůj příchod způsobil že světla tu nyní svítí ještě zářivěji.
  • Togak: Zdravím, Člověče. Nech mě se ti představit. Mé jméno je Togak, jsem vůdce Slunečné Ambasády.
  • Togak: Musím přiznat, že jsi si vedl dobře, když se ti podařilo mne najít, před tebou nebylo moc lidí z venčí, kteří by stáli v této komnatě...
  • Togak: Váš druh je minimálně vynalézavý. Hádám že tě sem poslal Soway abys jednal proti nám.
  • Togak: Jak neelfské. Měl bys vědět že každá mince má dvě strany. Dvě strany ke každému příběhu.
  • Togak: Jsi stejný jako mnoho ostatních, první tasíš zbraň a až pak přemýšlíš. Místo toho abys prostě vběhl dovnitř a všechno pozabíjel, si také jednou poslechni tu druhou stranu příběhu.
  • Togak: Prodji tím velkým průchodem za mnou. Pokus se vstoupit do ambasády, budemě tě učit jak budeš pokračovat.
  • Togak: Možná poté se tvé názory urovnají s těmi našimi. Až uvidíš pravdu.

Část 7[]

» Vstup do komnaty za Togakem.

Dialog:

  • Togak: Níš příběh začíná na počátku samotného Gavelu...

Část 8[]

» Uteč z první místnosti Togakova Dungeonu.

» Note: Tohle je obyčejná skákačka. Vyhni se nepřátelům!

Dialog:

  • Nikdo nechápal spojení mezi Gavelem a Říší Světla lépe než my, Elfové.

Část 9[]

» Probojuj se skrz druhou místnost Togakova Dungeonu.

» Note: Probojuj se skrz tuto oblast.

Dialog:

  • Světlo nám různýámi způsoby řeklo, že cesta ke štěstí je skrz nesobeckost. A byla to pravda; ti kteří dodržovali správné morální zásady, žili šťastnější život.
  • Jenže tu stáli byli ti, kteří nenásledovali. Vesničani, naši sousedé a spojenci po celá staletí, kteří nebyli tak zapálení k životu bez chamtivosti.

Část 10[]

» Vyřeš hádanku v třetí místnosti Togakova Dungeonu.

» Note: Stoupni si na kamenné nášlapné dešky k zhasnutí plamenů a na dřevěné k jejich zapálení. Srovnej plameny se znakem vpředu místnosti.

Dialog:

  • Milovali peníze. Tak moc že začali být víc a víc zoufalí aby je získali. Přesto to nebyl konec světa.

Část 11[]

» Probojuj se skrz čtvrtou místnost Togakova Dungeonu.

» Note: Další obyčejný boj.

Dialog:

  • Tak to teda bylo do času před tisíci lety. Něco se stalo mezi říšemi a do dneška si nejsme jistí tím co se vlastně stalo.

Část 12[]

» Dostaň se přes pátou místnosti Togakova Dungeonu.

» Note: Tato skákačka se hýbe při skákání a může být velmi obtížná, hlavně když máte brnění s větší rychlostí pohybu.

Dialog:

  • Tím že jsme nesmrtelní, viděli jsme jaké účinky válka říší měla na Gavel. Lesy na severu začaly hnít. Hory začaly vybuhovat. Světlo bledlo.

Část 13[]

» Proběhni skrz šestou místnost Togakova Dungeonu.

» Note: Dostaň se na druhou stranu než vyprší čas.'

Dialog:

  • Byli jsme bezmocní, monstra se začali vynořovat z nejrůznějších míst ze kterých bychom si to ani nepředstavili. A tak se vesničané rozhodli prozkoumat země za mořem.

Část 14[]

» Vylez na slunečnici v sedmé místnosti Togakova Dungeonu.

» Note: Obyčejná skákačka okolo stonku, dostaŇ se na vrchol.

Dialog:

  • Našli, Wynn provincii ve válce. Poté co jsme objevili krvavou historii vaší rasy, objevili jsme také váš portál.

Část 15[]

» Probojuj se skrz osmou místnost Togakova Dungeonu.

» Note: Na vrcholku slunečnice jsou nějací nepřátelé.

Dialog:

  • Portál který se otevřel před 1000 lety, ve stejnou dobu jako když začal Gavel hnít. Náraz říší Světla a Temnoty.

Část 16[]

» Vyřeš hádanku v deváté místnosti Togakova Dungeonu.

» Note: Stoupni si na nášlapné desky k přesměrování zrcadel. Odraž světlo z generátoru aby se dostalo k slunečnici.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Řešení hádanky.
Ninthfloorpuzzlesol.png

Dialog:

  • Dvě síly které se nikdy neměly dotknout. Vypadá to že Gavel z toho vyšel ještě dobře, poté co jsme slyšeli o tom jaká muka Wynn trpěl stovky let.

Část 17[]

» Konfrontuj Elrunda v desáté místnosti Togakova Dungeonu.

Dialog:

  • Elrund: Znovu zdravím, Člověče. Teď už to víš. Víš o říších a o tom co si Elfové myslí, že se stalo.
  • Elrund: Teď chápeš, že jednáme pro vyšší dobro pro všechny. Když byl Gavel čistý tak si ještě nebyl naživu.
  • Elrund: Byl tak moc odlišný a magický, že si to ani nedokážeš představit. My Elfové jsme pomalou hnilobu viděli z první řady, bolí to naše duše.
  • Elrund: Prosím, musíš pochopit že jednáme pouze pro vyšší dobro této provincie. Ty ze všech lidí musíš pochopit, když jsi také válečník za dobro.
  • Elrund: Soway je součástí ambasády, celé to bylo ustrojené aby jsme tě sem dostali. Test vůle, jestli bys to tak zvolil.
  • Elrund: Říkal jsem ti, že testy které dáváme tady v Aldorei jsou velmi odlišené od těch na které jsi zvyklý.
  • Elrund: Nyní máš volbu. Na tvé pravé straně můžeš bojovat proti Vidobe a získat přístup k Elfskému Trezoru, kde můžeš získat tisíce emeraldů jako svou odměnu.
  • Elrund: Levou stranou můžeš odejít nezraněn a neodměněn. Doufáme že to co jsi se tu dnes naučil si vezmeš k srdci a budeš šířit slovo nechamtivosti.
  • Elrund: Rozhodnutí je v tvých rukách...

Část 18[]

» Vyber si.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Jaké dveře si vybrat.
Je doporučeno se vybrat levé dveře, jelikož tím získáte 10240 smaragdů. Ncméně smaragdy dostaneš pouze pokud jsi se v Tajemství Údolí Aldorei, 1. část rozhodl dát boty Kansardovi.

Dialogue:

  • Myslíme si že chamtivost vesničanů oslabila čistotu Říše Světla. I když bychom se mohli mýlit. My, Slunečná Ambasáda se jí od té doby pokoušíme obnovit...

Část 19[]

» Znovu si promluv s Togakem.

Dialog:

  • Togak: První se musím omluvit. Triky, klamy, lesti. Nejspíš už nevíš čemu věřit. A nebo si to možná celou dobu nepochopil.
  • Togak: Test inteligence, vytrvalosti a dobrého charakteru. Všechno tohle v naději že to jedno rozhodnutí které jsi tady v Aldorei udělal, bylo to správné.
  • Togak: Víš, tady je pravda, všechna pravda. Sluneční Ambasáda byla vytvořena aby testovala neelfské lidi.
  • Togak: Poté co se někteří Vesničané stali chamtivými, nedůvěřovali jsme jim s tajemstvými Aldorei.
  • Togak: Celá tahle věc je jeden velký test. Většina se nedostane přes údolí.
  • Togak: Pouze několika se to povedlo. A musím říct že Lidské rase se vedlo mnohem lépe než Vesničanům.
  • Togak: Když beru v úvahu že pocházíte ze země nákazy, pořád v sobě máte spoustu šlechetnosti.
  • Togak: To co jsme ti řekli o slábnutí Říše Světla byla pravda. My Elfové nevíme co s tím dělat, kromě snahy udržet jí naživu.
  • Togak: Už musíš být unavený kvůli všem těm trikům. Pravdou je, že všechna tvá muka jsou ovlivněna jedním obyčejným a důležitým rozhodnutím které si na cestě sem udělal.
  • Togak: Jednáš pro vyšší dobro? Možná si pamatuješ že ti Elrund dal pár bot.
  • Togak: A po cestě sem si potkal dva lidi, kteří je chtěli z velmi odlišných důvodů.
  • Togak: No a tady je pravý test. Jednal si nesobecky a nebo chamtivě?
  • Togak: To co tě tvoří a charakterizuje není zabití nějaké mocné bestie a nebo záchrana vesnice. Jsou to obyčejné, malé, každodenní rozhodnutí, které tě tvoří.
  • Togak: Ty sám víš co jsi s těmi botami udělal. Pokud sis vybrat chamtivost, jdi za Corakem. Pokud sis vybral slušnost, jdi za Kansardem.

Část 20[]

» Dej účtenku Corakovi a nebo dej Elfský Medailon Kansardovi.

Dialog:

Pokud dáš medailon Kansardovi:

  • Kansard: Tenhle medailon... Pamatuji si když jsem ti ho dal. Usmíval jsem se od ucha k uchu když si odešel.
  • Kansard: Udělal si správné rozhodnutí, dokonce ještě předtím než jsi vstoupil do města.
  • Kansard: Většina lidí by si hned vzala peníze, bez zaváhání. Chamtivost v čisté podobě.
  • Kansard: To co ti právě dám sis zasloužil. Mělo by ti to pomoci na tvých cestách k a skrz Kaňon Ztracených. Hodně štěstí, Člověče.

Pokud dáš účtenku Corakovi:

  • Corak: Není to dlouho co jsme se potkali v té jeskyni. Pamatuji si to dobře.
  • Corak: Prošel si každým testem až na ten jediný na kterém záleželo. Testem chamtivosti.
  • Corak: Ihned sis vzal peníze a ani si nepřemýšlel nad tím jak se kvůli tobě Kansard cítil.
  • Corak: A kvůli tomu si neuspěl. Nedostaneš od nás žádnou odměnu s nadějí že tě to naučí nesobeckosti a to samotné bude odměna.

Drobnosti[]

  • Legolus, stejně jako Elrund, má stejný vzor pojmenování jako ostatní postavy z Pána Prstenůů (vyměnění samohlásky za "u").
Advertisement