Wynncraft Wiki
Advertisement
Železné Srdce, část 1.
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Bucie
Provincie Gavel
Combat Level 49
NPC spouštějící úkol Duvale
Odměna Je následující:

Železné Srdce, část 1. je středně dlouhý úkol pro level 49, který začíná v Bucie.

Úvod[]

Duvale si nedávno koupil Strážného Golema, ale zjistilo se, že je vadný, takže je hráči nařízeno aby Strážného Golema zničil a jeho součástky navrátil Duvalovi.

Část 1[]

» Promluv si s Duvalem.

 Location   Bucie   X   -1608  Y   51  Z   -4957  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Duvale: Hej, pane! Ano, vy s tím malým nosem, potřebuji vaší pomoc. Slyšel jsem že vy lidé vždy hledáte nějakou nebezpečnou práci.
  • Duvale: Nedávno jsem si z koupil Golema z továrny ve které pracuji, která tyhle golemy tvoří, abych ochránil tuhle svou malou vesničku.
  • Duvale: Ale když jsem ho zapnul, začal dělat divné zvuky a destruktivně utekl, přitom ničil všechno co mu stálo v cestě...
  • Duvale: Potřebuji abyste ho našel a přinesl mi zpět [1 Mechanical piece|1 Mechanickou součástku] a [1 Power source|1 Zdroj energie].
  • Duvale: Vběhl do jeskyně a vrcholku malé hory, můžete jí najít, tak že budete následovat cestu ven z vesnice a pak nahoru po horské stezce, hodně štěstí.

Část 2[]

» Najdi v horách vadného Strážného Golema.

 X   -1705  Y   93  Z   -5092  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Guard Golem: K#o je t#m...
  • Guard Golem: Pr#č je #i ta#ová z#ma?
  • Guard Golem: Co.. Co mi to udělali?
  • Guard Golem: #####*Vzlykání*#####

Aby ses dostal do jeskyně se Strážným Golemem, skoč na kořeny stromu které vyčnívají do jeskyně směrem k oblasti s Golemem.

 Location   Místnost s Golemem   X   -1732  Y   34  Z   -5100  Wynncraft Map 

Část 3[]

» Zabij vadného Strážného Golema a vrať součástky Duvalovi.

Dialog:

  • Duvale: Ah ano, přinesl jste zpátky na opravu všechny součástky, skvělé! Nemůžu vám zaplatit tolik kolik byste si zasloužil, ale tady máte něco málo za vaše problémy.
  • Duvale: Doporučuji vám, abyste se podíval do továrny kde jsou tihle golemové tvořeni, je to celkem zajímavá zkušenost! Budete potřebovat tuhle helmu, abyste se dostal dovnitř!
  • Duvale: Stačí když to budete mít na hlavě a magické zabezpečení továrny vás pustí dovnitř.
  • Duvale: Továrna je z právních důvodů ukrytá, takže než se do ní dostanete, budete muset vyřešit malou hádanku, ale není moc těžká.

Drobnosti[]

  • V úkolu Železné Srdce, část 2., zjistíš že defektnost Golema znamená, že golemova duše byla stále nepoškozená a stále ovládala svého hostitele a jeho mysl.
Advertisement