Wynncraft Wiki
Advertisement
Po Smrti
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Kaňon Ztracených
Provincie Gavel
Combat Level 87
NPC spouštějící úkol Irlok
Odměna Je následující:

Po Smrti je středně dlouhý úkol pro level 87, který se odehrává v Kaňonu Ztracených a začíná ve Vzdušném Chrámu Bantisu.

Úvod[]

Strážci Chrámu Ztracených v Bantisu zoufale žádají hráče, aby je zbavil agresivní bestie, která pustoší všechny cestovatele. Při své výpravě hráč narazí na celkem zajímavé setkání.

Část 1[]

» Promluv si s Irlokem ve Vzdušném Chrámu Bantisu.

 X   499  Y   155  Z   -4778  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Irlok: Vítej ve Chrámu Bantisu. Vedeme dobrodružné duše kupředu.
  • Irlok: Existuje monstrum s tak neskutečnou silou, že nikdo z nás není schopný ji zabít.
  • Irlok: Nabízíme tu nejvyšší možnou odměnu za její zabití. Ovšem tady máš varování, čelit této bestii je jako čelit svým nejhorším obavám.
  • Irlok: Spoustu lidí se snaží projít kaňonem a tado bestie je často jejich koncem, musí zmizet.
  • Irlok: Nahnali jsme tu bestii do jeskyně a pokusili jsme se jí tam uvěznit, ale opět nás přemohla a opět je stala nebezpečím.
  • Irlok: Nachází se na dně kaňonu, hned vedle velmi populární stezky. Pokud budeš následovat cestu dolů z hor, měl bys najít důl. Napsal sem ti přesnou lokaci do tvé knížky.
  • Irlok: Pokud nějak uspěješ, budeš štědře odměněn. Už se těším, až se uvidíme na druhé straně.

Část 2[]

» Vyhledej bestii v dolech.

 X   367  Y   30  Z   -4923  Wynncraft Map 

Část 3[]

» Prozkoumej zvláštní říší a smlouvej se Smrtkou.

Dialog:

Při vstupu do sídla Smrtky:

  • Death: VYPADÁ TO ŽE MÁM NOVÉHO HOSTA. VÍTEJ.
  • Death: UDĚLEJ SI POHODLÍ. NĚJAKOU DOBU TU POBUDEŠ.
  • Death: NIC TI NEBRÁNÍ V TOM ABY JSI SE POROZHLÉDNUL. NIČEHO SE ALE NEDOTÝKEJ. A SUNDEJ SI BOTY.
  • Death: AŽ SE TI BUDE CHTÍT, PŘIJĎ DO MOJÍ KANCELÁŘE NAHOŘE. MÁME PŘED SEBOU DLOUHOU KONVERZACI.

Při vstupu do jídelny:

  • Death: DOPORUČUJI TI ABYS NEJEDL NIC CO SE TU SERVÍRUJE, SLYŠEL JSEM ŽE BY PRO TO JEDEN UMŘEL.
  • Death: KDYBYCH DNES RÁNO KOUPIL NĚJAKOU PŠENICI, NABÍDL BYCH TI SUŠENKU JAKO ÚTĚCHU TVÉ SMRTI.
  • Death: JE TO VLASTNĚ ŠKODA. ŘÍKÁ SE O MNĚ ŽE DĚLÁM FAKT DOBRÉ ČOKOLÁDOVÉ.

Při vstupu do prázdné místnosti:

  • Death: TOHLE JE PRÁZDNÁ MÍSTNOST.
  • Death: PO CELÉM SÍDLE JE SPOUSTU PRÁZDNÝCH MÍSTNOSTÍ.

Když si stoupneš na stůl v jídelně:

  • Death: PROSÍM, NOHY DOLŮ ZE STOLU.

Při vstupu do knihovny:

  • Death: TOHLE JE KNIHOVNA, SEM CHODÍ HOSTÉ TRÁVIT SVŮJ ČAS.
  • Death: KLIDNĚ SE TU USAĎ A NĚCO SI PŘEČTI. VE VĚDOMOSTECH JE SÍLA A TAK DÁL.
  • Death: POKUD CHCEŠ, KLIDNĚ SI JE PŘEČTI VŠECHNY, ALE VSECHNY JSOU V LATINĚ A SLYŠEL JSEM, ŽE JE TO MRTVÝ JAZYK.

Při vstupu do sklepa: (Hoď předmět na jeden z ostnů k otevření dveří.)

  • Death: VYPADÁ TO, ŽE SI OPRAVDU CHTĚL VĚDĚT CO ZA TĚMI DVEŘMI JE.
  • Death: ASI DOSTANEŠ TO CO SI CHTĚL...

*Bubny*

  • Death: DALŠÍ DVEŘE.
  • Death: OPRAVDU SI MYSLÍŠ, ŽE TI TO STÁLO ZA TO?

Při vstupu do místnosti s přesýpacími hodinami:

  • Death: TYTO PŘESÝPACÍ HODINY UKAZUJÍ ŽIVOTNOST LIDÍ. KDYŽ SE VŠECHEN PÍSEK DOSYPE NA DNO, PŘIJDE NOVÝ HOST.
  • Death: OH PODÍVEJ, TADY JSOU TVOJE. PÍŠE SE TU ŽE UŽ JSI BYL 325 KRÁT ZA POSLEDNÍ MĚSÍC. PROMIŇ, TEĎ UŽ 326 KRÁT.
  • Death: JSEM MYSLÍ NĚKDE JINDE, ZAPOMNĚL JSEM ZMÍNIT TY OBŘÍ HODINY. TY UKAZUJÍ KOLIK ČASU ZBÝVÁ CELÉMU SVĚTU.
  • Death: DÁM TI ČAS ABYS VSTŘEBAL VŠECHNO CO SI PRÁVĚ VIDĚL.

Při vstupu do Smrtčiny ložnice:

  • Death: POKUD BY SE NĚKDO PTAL, ANO JSEM ŽENATÝ. JENOM PROTOŽE NEMÁM SRDCE, NEZNAMENÁ ŽE NEMŮŽU MILOVAT.

Při vstupu do Smrčtiný kanceláře:

  • Death: TOHLE JE MÁ KANCELÁŘ. HÁDEJ CO TU DĚLÁM. HUH?
  • Death: UMÍRÁM NUDOU.
  • Death: ...VÁŽNĚ? NIC? VY LIDÉ NEMÁTE SMYSL PRO HUMOR.
  • Death: PROSÍM, POSAĎ SE. POJĎME SI PROJÍT TVÉ MOŽNOSTI.

Při promluvení se Smrtkou:

  • Death: VÍM, ŽE TI TO PŘIPADÁ JAKO ZVLÁŠTNÍ MÍSTO KDE BÝT. SEDĚT PŘED SMRTKOU.
  • Death: PRAVDOU JE, ŽE JSI TU BYL JIŽ MNOHOKRÁT.
  • Death: ALE SMRTELNÍCI NESMĚJÍ O MÉ ŘÍŠI VĚDĚT.
  • Death: TAKŽE KDOKOLIV KDO MĚ TU NAVŠTÍVÍ, PROSTĚ ZAPOMENE.
  • Death: JE TO TAK LEPŠÍ PRO VŠECHNY. NECHTĚL BYS LIDEM ŘÍKAT O SVÉ SMRTI, TO BY BYLO DIVNÉ.
  • Death: NICMÉNĚ TENTOKRÁT, TĚ NECHÁM SI TUHLE POUŤ PAMATOVAT.
  • Death: PROČ, PTÁŠ SE?
  • Death: OH, NECHTĚL BYS SNAD ZAPOMENOU NA ŽIVOTNÍ VÝPRAVU, NE?
  • Death: VŽDY DÁM LIDEM MOŽNOST SE VRÁTIT ZPÁTKY MEZI ŽIVÉ.
  • Death: ŘÍKEJ SI TOMU SMLOUVÁNÍ SE SMRTKOU, JESTLI CHCEŠ. PRAVDOU JE, PROSTĚ SE NUDÍM.
  • Death: POKUD SI PŘEJEŠ VRÁTIT SE, A JÁ NIKDY NEPOCHOPÍM PROČ TI LIDI CHTĚJÍ, JEDINÉ CO MUSÍŠ UDĚLAT JE, PORAZIT TO CO TĚ SEM DOSTALO.
  • Death: VE TVÉM PŘÍPADĚ JE TO STVOŘENÍ ZNÁMÉ JAKO KOLTRON. AŽ BUDEŠ PŘIPRAVEN, MŮŽEŠ MU ZNOVU ČELIT VSTOUPENÍM DO DVEŘÍ NA KONCI MÉ ŘÍŠE.
  • Death: RÁD SI POVÍDÁM S LIDMA, NIKDY NIC NEŘEKNOU.
  • Death: COŽ JE ZVLÁŠTNÍ, PROTOŽE MEZI NÁMI DVĚMA, TO ONI JSOU TI S HLASIVKAMI.

Část 4[]

» Opusť zvláštní říši.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Jak se dostat ven z říše.
Vedle jídelny je malá kuchyně, která obsahuje cedulku a nákupní seznam. Na nákupním seznamu stále schází náhrobek. Jdi nahoru do místnosti s hádankou, která obsahuje cedulku a vedle ní dřevěný čudlík. Zmáčkni čudlík k aktivování hádanky. Musíš vyhláskovat slovo tombstone (náhrobek v angličtině) máčkáním čudlíků v moment když se správné písmenko rozsvítí zeleně. Pokud zmáčknete čudlík ve špatný čas a nebo budete moc dlouho čekat, hádanka se vypne a budeš muset začít od začátku. Po vyřešení hádanky se objeví dialog a naproti od místnosti s hádankou se rozbije okno obklopené ohněm. Vyskoč z okna do vody a jdi směrem k obarvené oblasti. Jdi skrz velké dveře a opusť říši.
Location
471, -7882

Dialog:

  • Slyšíš tříštící se sklo vzadu v sídle...
  • Death: VIDÍM ŽE ODCHÁZÍŠ.
  • Death: BYLO HEZKÉ TĚ TU ZAS MÍT, TVÉ NAVŠTĚVY SI UŽÍVÁM.
  • Death: ABYS MOHL ZNOVU POVSTAT, MUSÍŠ PORAZIT TOHO KDO TĚ KE MNĚ PŘIVEDL.
  • Death: PODAŘILO SE TI TO UŽ DŘÍVE, TAKŽE NEVÍM PROČ BYS TO NEMOHL ZVLÁDNOUT ZNOVU. KONECKONCŮ POŘÁD SE TI DAŘÍ UMÍRAT.
  • Death: ...A NEBO BYS TO MOHL NEZVLÁDNOUT. RÁD SI TU UŽIJU TROCHU ZPESTŘENÍ.
  • Portál poblíž vstupu do dolů je nyní otevřený.

Část 5[]

» Poraž Kroltona a získej zpět svůj život.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Jiný způsob jak zabít Kroltona.
Ve sloupu uprostřed Kroltonovy jeskyně je skrytý mob. Pokud ho zabiješ, jeskyně se propadně a pohřbí jak tebe tak i Kroltona. Jelikož jsi Kroltona vlastně zabil a ty už jsi mrtvý, splníš svojí část dohody a vrátíš se zpátky mezi živé.

Dialog:

  • Získal si zpět svou duši.

Část 6[]

» Přines důkaz o Kroltonově pádu a přines ho Irlokovi.

Dialog:

  • Irlok: Oh, vrátil jsi se. Musím přiznat, že jsem velmi ohromen.
  • Irlok: Krolton byl upřímně tou nejsilnější věcí kterou jsem kdy potkal. Před tebou jich zabil stovky.
  • Irlok: Chrám Ztracených je ti dlužen. Chci abys něco měl, je to velmi vzácné.
  • Irlok: Chci aby sis vzal tento prsten, jako symbol tvé poutě.
  • Irlok: Doufejme, že už nikdy nebudeš muset bojovat proti takové bestii jako byl Krolton.

Drobnosti[]

  • Hádanka v sídle má pár skrytých funkcní, které spustí u Smrtky nějaký dialog. Některé ze skrytých slov jsou: end (konec), moo (mů), bomb (bomba), stone (kámen), odd (zvláštní), dent (vroubek) a note (poznámka/nota).
  • V místnosti s přesýpacími hodinami jsou přesýpací hodiny NPCček a postav o kterých jsi slyšel a/nebo s nimi mluvil:I Referick, Robert (Bob), Saylerosův Bratr, Dawm, Worid, Marius Twain (Otec Twainů) a Amadel.
  • V sídle Smrtka hodně vtipkuje a dělá slovní hříčky.
  • Někeré duše v sídle mají emoce (jedna má šokovanou v místnosti s přesýpacími hodinami, další ponurou v zahradách, atd.).
  • Z nějakého důvodu jsou v sídle kočky, včetně Temného Pána Snugglebunse.
  • Kroltona můžete zabít dvěma způsoby, buď tak že ho sami zabijete a NEBO tak že zničíte slabý sloub uprostřed jeskyně, to spustí scénu ve které se jeskyně propadne, tím stále získáte Kroltonovy Pozůstatky.
  • Předtím než vás zabije Krolton jste posláni do říše mrtvých, na horní římse můžete vidět samotnou Smrtku předtím než zmizí.
  • Samotná Smrtka připomíná Smrtku Terryho Pratchetta, je to hlavně očividné díky tomu že mluví velkými písmeny.
Advertisement