Wynncraft Wiki
Advertisement
Infiltrace Creeperů
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Rokle Prasečích mužů
Provincie Wynn
Combat Level 14
NPC spouštějící úkol Thomas
Odměna Je následující:

Infiltrace Creeperů je středně dlouhý úkol pro level 5, který začíná v Rokli Prasečích mužů.

Úvod[]

Thomas je zodpovědný za přísun jídla pro ukrytou vesničku v Rokli prasečích mužů a řekne hráči o prasečích mužích kteří vydrancovali pole obilí.

Část 1[]

» Promluv si s Thomasem v Rokli Prasečích mužů.

Location
Ukrytá vesnička
-609, 89, -1432
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Thomas: No, konečně někdo přišel do téhle ukryté vesničky!
  • Thomas: Jmenuju se Thomas a pomáhám se zásobami pro tuhle vesnici. Ale mám tak trochu problém...
  • Thomas: Dochází nám obilí, což je základ pro všechno naše jídlo.
  • Thomas: Většinou si ho získáme sami, ale nedávno skupinka prasečích mužů obsadila tunel, který vede na vrchol rokle, kde to obilí roste.
  • Thomas: Naposled co jsme se tam pokusili dostat, jsme uslyšeli zeshora explozi. Bojím se že prasečí muži odpalují naše zásoby obilí pomocí výbušnin...
  • Thomas: Vypadáš o dost silnější než já, takže by ses možná mohl dostat skrz ten tunel a zneškodnit nahoře ty výbušniny.
  • Thomas: Aby ses dostal k tunelu, stačí když jen zůstaneš na pravé straně skály a vyšplháš po schodech až nahoru. Taky si v tom tunelu dávej pozor, protože ti prasečí muži po tobě budou házet kameny.

Část 2[]

» Vstup do tunelu a dostaň se na vrchol rokle.

Location
Rokle Prasečích mužů
-620, 102, -1431
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map
  • Po tom výbuchu, který tě vymrštil až sem, u tebe zůstal kus toho creepera. Thomas by to nejspíš chtěl vidět.

Část 3[]

» Dones Kůži Creepera zpátky Thomasovi.

Dialog:

  • Thomas: Opravdu jsem nečekal že prostě spadneš z nebe. Jsi v pořádku, nebo bych měl dojít pro alchymistu, aby tě uzdravil?
  • Thomas: Říkáš že si v pohodě? To rád slyším. Podařilo se ti zbavit se těch prasečích mužů a jejich výbušnin?
  • Thomas: Nějaký zelený tvor? "Creeper"? Nic takovýho neexistuje, a už vůbec ne s tím prasečincem všude kolem!
  • Thomas: Aha, ty si mi zpátky přinesl kousek kůže. To je fakt zvláštní, tuhle kůži už jsem dřív viděl...
  • Thomas: Na jihu je velká jeskyně. Pokusil sem se vejít dovnitř, ale přepadli mě nějací zelení tvorové...
  • Thomas: Myslel sem že se mi to jen zdálo, ale tihle "creepeři" o kterých tu mluvíš... možná žijí v té jeskyni.
  • Thomas: Mám nápad. Musím si být jistý že tam žijí. Obchodník ti může udělat masku s pomocí té kůže a ještě jednoho materiálu.
  • Thomas: V nedaleké jeskyni občas přebývá Náčelník Prasečích Mužů. Jestli ho dokážeš zabít, můžeš z něj ukořistit jeho kůži, která by měla být dostatečně silná na vyrobení té masky.
  • Thomas: Pokud budeš pokračovat po západní cestě kolem vchodu do tunelu, měl bys najít tábor kde se tento Náčelník nachází.
  • Thomas: Jdi získat jeho kůži a pak se ke mně vrať, abych ti mohl říct co a jak dál.

Část 4[]

» Získej 1 Kůži Prasečího muže ukořistěnou z Náčelníka Prasečích Mužů a vrať se k Thomasovi.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to kde se nachází Náčelník Prasečích Mužů.
Náčelník prasečích mužů se nachází poblíž těchto souřadnic
Location
Rokle Prasečích mužů
-819, 87, -1262
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Thomas: Vidím že máš tu kůži. Bude fungovat přesně podle plánu.
  • Thomas: V této vesnici je obchodník s Maskami. Dokáže ti udělat masku s těmito dvěma materiály.
  • Thomas: Tu masku si budeš moci nasadit a proplížit se do jeskyně, aniž by si tě všimli ti "creepeři". Jen až se tam dostaneš budeme vědět pravdu.
  • Thomas: Aby ses dostal do jeskyně creeperů, následuj západní cestu a zatoč doleva u táborů prasečích mužů.
  • Thomas: Jo a taky... pokud se ti nějak povede ztratit tu masku, tak když zajdeš za tím obchodníkem znovu s novou kůží creepera a prasečího muže, tak ti dá další.
  • Thomas: Tady máš ty materály. Dávej si tam pozor. Kdo ví, co by ti ty zelené stvůry mohly udělat...

Část 5[]

» Kup si masku creepera a vstup do Úkrytu Creeperů.
Po cestě bude několik jeskyní - první je prázdná, zatímco ta plná rostlin je zmíněný úkryt. Do jeskyně nelze vstoupit, pokud nemáš nasazenou masku.

Location
Úkryt Creeperů
-887, 96, -1211
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Část 6[]

» Přines Thomasovi 1 Prášek od Creepera abys mu dokázal že creepeři v provincii Wynn existují.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to co dělat.
Po doskákání skákačky uvidíš creepera, který tě bude následovat, doveď ho až na konec slepé uličky, kde ti otevře vchod.

Dialog:

  • Thomas: Tak co bylo v té jeskyni? Vážně tam byli creepeři?
  • Thomas: Co je tohle? Smrdí to jak střelný prach... ale víc zeminové. A tohle si našel v té jeskyni?
  • Thomas: Tenhle prášek rozhodně nepochází odsud. Musí to pocházet od těch creeperů.
  • Thomas: Hádám, že je zatím necháme v klidu. Jestli opravdu existují, nemusíme je vymítit.
  • Thomas: Navíc, jestli je jejich složení ze střelného prachu, mohli by lehce vyhodit celou rokli do povětří.
  • Thomas: Děkuji za tvou pomoc. Asi si i zasloužíš nějakou odměnu, když vezmu v potaz, že si pomohl vyřešit velké tajemství této rokle.
  • Thomas: Neváhej se k nám kdykoliv vrátit. Teď už by náš přísun jídla měl být stabilní.

Tipy[]

  • I když je Maska Creepera jen předmětem který se nedá prodat, bylo by moudré si jí nechat pro Chrám Legend (Úkol) ve kterém budeš muset do úkrytu znovu vstoupit a promluvit si s Garullem což ušetří nějaký čas.

Drobnosti[]

  • Tento úkol byl předělán v 1.16 Corkus Update.
  • Existuje chyba, při které odměna v podobě Smaragdového blocku nemůže být sloučena s ostatními smaragdy, dá se to ovšem opravit tím, že smaragdový block vyměníte za smaragdy v bance.
  • Úkolové helmy byly původně vytvořeny pouze pro tento úkol. Později se stali běžnějšími i u jiných úkolů.
Advertisement