Wynncraft Wiki
Advertisement
Pokažená Sklizeň
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Olux
Provincie Gavel
Combat Level 52
NPC spouštějící úkol Anast
Odměna Je následující:

Pokažená Sklizeň je středně dlouhý úkol, který začíná v Oluxu.

Úvod[]

V Oluxu, kočovný prodejce jménem Doubiss místním obyvatelům prodal 'zázračné hnojivo'. Anast, jehož úroda umírá, viní za nedávno události Doubisse a tak pošle hráče aby zjistil kde je pravda.

Část 1[]

» Promluv si s Anastem v Oluxu.

Location
Olux
-1834, 62, -5557
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Anast: Grr...ten budižkničemu, ulhanej, podvodnej, zlodějskej...graaah!
  • Anast: Ty! Pomož mi tu trochu! Stejně teď neděláš nic důležitýho a tohle je akutní!
  • Anast: Vidíš všechnu ty pole okolo mě? Nebo spíš ty místa kde by ty pole měly být. To je asi víc trefný s tím v jakým jsou stavu!
  • Anast: Tento rok rostly pomaleji než normálně, ale nebylo to nic zvláštníhí dokud se ve mě neobjevil tenhle podivnej prodejce...
  • Anast: Začne se tu rozkřikovat o nějakým 'zázračným hnojivu', díky kterýmu roste jakákoliv rostlina dvakrát rychleji. Všichni mu to žrali...
  • Anast: Takže každej jsme si jednu nebo dvě várky koupili, minimálně. Svoje jsem si rozprášil po polích, a...no, sám můžeš vidět jak to "úžasně" fungovalo.
  • Anast: Policie v tomhle městě je k ničemu a on mi doslova odmítá vrátit peníze! A taky jsem si celkem jistý že jsem ho viděl jak se mi pokoušel otrávit vodu!
  • Anast: Ten charakter Doubiss je zkaženej skrz naskrz, říkám! Chci abys za ním zašel a promluvil si s ním a dostal z něj ty peníze který si tak zoufale zasloužím.
  • Anast: Zaplatil jsem mu za to všechno [20 Emerald Blocks|20 Smaragdových Bloků]. Pokud to z něj dostaneš rozdělíme se padesát na padesát. Jasný? A pokuse přinést zpátky i nějaký důkazy, jenom pro jistotu, kdyby se znova snažil hráč si na blbýho!
  • Anast: Jestli ho chceš najít, projdi stánky ve mestě. Zapomněl jsem u jakýho Doubiss byl, ale někde tu bude.

Část 2[]

» Vyslechni prodejce Doubisse v Oluxu.

Location
-1728, 66, -5493
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Doubiss: Dobrý den přeji! Copak byste si přál ze zboží starýho Doubisse?
  • Doubiss: Oh. Oh, božínku. Další poutník poslaný od toho idiotskýho farmáře. Přísahám tohle je už po osmý!
  • Doubiss: Jelikož mě očividně jen tak neposlechne, řeknu ti co ja za problém s mým hnojivem...
  • Doubiss: Nic! Moje hnojivo opravdu funguje! Nejspíš to přehnal s tím jak dobře jsem říkal že bude fungovat! Kolik řekl dvakrát, třikrát rychleji? Víckrát?
  • Doubiss: Všichni ostatní farmáři to hnojivo právě teď používají a podívej se na jejich pole! K sakru, myslím si že jedinej důvod proč jejich pole neumírají je moje hnojivo!
  • Doubiss: Víš proč to tak je? Příště až budeš procházet okolo farmy, pořádně si čuchni k jejich vodě, pokud si odvážný tak si i jednou nebo dvakrát lokni. Bude smrdět a bude hořká.
  • Doubiss: Když jsem sem dorazil, úroda tu vypadala tak uboze jak jen mohla. Nejsem na sázky, ale rozhodně bych si vsadil, že tu je něco špatně s vodou.
  • Doubiss: Ten zápach je horší čím blíže se dostaneš k hrobkách v tomhle městě a sice nepocházím z Oluxu, ale slyšel jsem dost na to abych věděl že jejich pramen je v jeskyni poblíž.
  • Doubiss: Nejspíš by bylo nejlepší pro všechny, kdyby ses na to podíval. Možná kdybys ještě našel nějaký důkaz, který bys mohl ukázat tomu bláznivýmu farmáři, aby mě přestal otrvovat, eh?
  • Doubiss: Ta jeskyně je na malém kopečku, vedle hrobky. Buď opatrný ať tam nezakopneš o nějaký náhrobek!

Část 3[]

» Jdi do jeskyně s pramene poblíž Oluxských Hrobek.

Location
Olux
-1769, 75, -5593
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Část 4[]

» Prohledej vnitřek jeskyně k nalezení problému s vodou.

Část 5[]

» Zabij obřího slizouna a ukaž Anastovi zbytky ze slizouna jako důkaz Doubissovy neviny.

Dialog:

  • Anast: Fuuuuj! Ježiiš, chlapče! Smrdíš hůř než skládka! Co se ti sakra stalo, kde si se toulal?!
  • Anast: Ugh, fuj! Tuhle břečku nechci ani vidět! Hned teď chci vysvětlení!!
  • Anast: ...mhm, mhm...ty jsi šel do jeskyně s naším pramenem...a našel co přesně?
  • Anast: ...
  • Anast: ...no, necítím se já teď jako idiot. Opravdu jsem si myslel že mi on sám začal dávat jed do vody...ani nachvíli jsem nepoužil svůj selský rozum!
  • Anast: Hádám, že nejlepší by bylo, kdybychom si najali deratizárota na ten hmyz, jelikož ty už ses postaral o tu slizkou věc.
  • Anast: O vyčištění toho hmyzu si starost nedělej, myslím že pro dnešek už sis toho užil dost. Tady máš nějaký peníze za svoje problémy.
  • Anast: Hej, není to moc, ale víc ti dát nemůžu. Teď, mohl bys nám všem udělat ještě jednu laskavost?
  • Anast: Vem ty peníze a utrať je na nějaký parfém, nebo se jdi aspoň smočit pod vodopád. Jsem ti vděčný a to všechno, ale vážně smrdíš hrozně!
Advertisement