Wynncraft Wiki
Advertisement
Тренування в стихіях
QuestBook.png
Інформація про квест
Тривалість Середня
Розташування Nivla Woods
Провінція Wynn
Рівень 10
Стартовий NPC Ragon
Нагорода As follows:

Elemental Exercise це квест середньої довжини 10 рівня, сфокусований познайомити гравця з механікою елементів.

Етап 1[]

» Поговори з Ragon'ом, що знаходиться на південному сході від Nivla Woods.

Місцезнаходження
Nivla Woods
-80, 67, -1391
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Діалог:

  • Ragon: О! Нарешті! Я очікував на такого рекрута як ти для підготовки.
  • Ragon: Ми проводимо експерименти, щоб підвищити рівень нашего арсеналу в воєнних цілях.
  • Ragon: Ми піймали печерного звіря, що сидить у клітці он там. Ми вважаємо, що магічна зброя зможе нанест йому більше шкоди, ніж інше.
  • Ragon: Давай поясню. Ця печерна істота - живий корінь, і містить в собі стихію Землі.
  • Ragon: Отже, в теорії, воно має бути вразливим для стихії Вогню. Ці стихії не такі й незвичні.
  • Ragon: Давай протестуємо це? Візми цю книжку та обміняй її на зброю, насичену стихією Вогню.
  • Ragon: Використай цю зброю проти тої істоти, і я опрацюю всі твої спостереження та залишки істоти.

Етап 2[]

» Протестуй свою зброю з стихією Вогню на істоті під деревом.

Діалог:

  • Ragon: Цікаво. Ця зброя повністю знищила монстра. Схоже, наша теорія може бути правильною.
  • Ragon: Та жоден експеримент не є об'єктивним, якщо його проводили лише на одному створінні. Ти маєш перевірити це і на інших земляних монстрах. Вони ховаються в печері, за цим пагорбом.
  • Ragon: Ми спіймали того монстра глибоко в печері, отже тобі прийдеться спуститися трохи глибше.
  • Ragon: Корінь на шляху може тобі завадити, та я думаю ти з ним справишся. Вибірки із [10 обгорілих коренів] буде достатньо, щоб переконатися в правильності нашої теорії.

Етап 3[]

» Принеси Ragon'у [10 обгорілих коренів] з печери.

Місцезнаходження
Nivla Woods
-132, 62, -1393
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map
  • Ragon: Ей, отямся.

Діалог:

  • Ragon: Все в порядку? Ми відчули як обвалилась земля! Ми спустились як тільки змогли!
  • Ragon: Земля охоплена вогнем! Тобі потрібно знайти інший вихід із печери.
  • Ragon: Забудь про [10 обгорілих коренів]. Це зараз не важливо. Просто дістанься поверхні. Ой, ледь не забув. Я хотів віддати це тобі коли ти закінчиш завдання, та краще, щоб ти забрав його зараз.

Етап 4[]

» Знайди інший вихід з печери.

Етап 5[]

» Повернись в табір Ragon'а.

Тобі слід зустрітитися з Ragon'ом, щоб повідомити його, що ти живий.

Діалог:

  • Ragon: Приємно бачити, що ти вибрався! Не проти віддати свою вогняну зброю Suri та принести мені його результати дослідження?

Етап 6[]

» Обміняй свою Вогняну зброю на [Результати дослідження] і віддай їх Ragon'у.

Діалог:

  • Ragon: Дякую! Думаю тепер тм можеш вкористовувати цей браслет. Це не так багато, та ми не найбагатші вчені в околиці. Вибач за усі проблеми, які ми тобі завдали.
  • Ragon: Дозволь мені поділитись результатами дослідження. Схоже, що стихійні створіння мають різні варіації та форми по всьому світу, включаючи Gavel.
  • Ragon: В залежності від їх типу, вони можуть бути сильнішими або слабшими, відповідно до элементу на твоїй зброї.
  • Ragon: Та все ж, вони ніколи не зможуть мати імунітет від твоєї нейтральної шкоди. Хоча, як ти бачив на коренях, вогняна зброя нанесла їм ексопенціально більше шкоди.
  • Ragon: Ти можеш визначити свої стихії в розділі skill point's. Також, в провінції є башта, де ти зможеш скинути свої бали навичок і розподілити їх знову. Як нам вдалося дізнатися, існує 5 стихій, і це:
  • Ragon: Повітря, Блискавка, Земля, Вогонь і Вода. Кожен з них корисний по-своєму. Я сподіваюсь, ця інформація допоможе тобі в війні. Удачі.

Підказка[]

  • Тобі не обов'язково отримувати Вогняну зброю у торговця, якщо у тебе є зброя достатньо сильна, щоб убити створіння. Ти можеш залишити книжку в інвентарі і зекономити час в кінці квесту.

Цікавинки[]

Advertisement