Wynncraft Wiki
Advertisement
Z Hor
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Dlouhá
Lokace Pás před Světlým Lesem
Provincie Gavel
Combat Level 67
NPC spouštějící úkol Anrod
Odměna Je následující:

Z Hor je dlouhý úkol pro level 67, který začíná v jihovýchodní části Pásu před Světlým Lesem.

Úvod[]

Při pokusu stát se nesmrtelným, Anrod rozdělil svojí duši a uložit její část do květiny, jménem 'Věčný Kořen'. Jenže tato květina začala uvadat a Anrod prosí hráče, aby mu pomohl zachránit si život.

Část 1[]

» Promluv si s Anrodem v jeho domě.

Location
Pás před Světlým Lesem
-1367, 43, -4542
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Anrod: Ohh, Já jsem takový hlupák! Proč umírá?! Jsem ztracen!
  • Anrod: Oh, zdravím. Teď není zrovna pravý čas. Tedy pokud nejsi nějaký magický botanista.
  • Anrod: Už jsem o pomoc požádal Elfy, ale ti mi řekli že jsem neměl být tak chamtivý.
  • Anrod: Víš, já jsem chtěl být nesmrtelný. Svojí zmraženou duši jsem dal do téhle květiny.
  • Anrod: Nebudu stárnout tak dlouho jak bude tato květina žít! Vybral jsem si zrovna tento druh květiny, protože je přezdívaný jako "Věčný kořen".
  • Anrod: Je velmi známá tím že nikdy neumírá. Až na to že ta moje ano! Tohle je můj život! Pokud zemře, tak já taky!
  • Anrod: Poustevník nedaleko mě varoval abych to nedělal, ale já ho neposlechl. Myslel jsem že jen něco mele!
  • Anrod: Musíš mi pomoct! Najdi toho poustevníka... Myslím že říkal že jeho jméno je Rynver. Nedaleko se mu moc rozumět...
  • Anrod: Myslím že říkal, že bydlí na té hoře zamnou! Já jsem moc slabý abych za ním šel... Prosím pomoc mi.

Část 2[]

» Vylez na horu za Anrodovým domem a najdi Rynvera.

Location
-1383, 79, -4459
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Rynver: ...
  • Rynver: chlrtil sm subi!
  • Rynver ukazuje na hlubokou díru za ním a pak zas na sebe.
  • Rynver: Ho ché íri!

Část 3[]

» Zjisti proč Rynver ukazuje na tu jeskyni za ním.

Dialog:

  • Rynver: Mch děchji!
  • Rynver si nasadí svojí protézu.
  • Rynver: Zdravím?
  • Rynver: Ah! Děkuji, o moc lepší! Spadla mi tam dolů před týdnem.
  • Rynver: Ale jelikož tady nahoře žiju sám, nemám důvod mluvit!
  • Rynver: No hádám, že naše setkání není náhoda. A já ti dlužím az to že si mi přinesl mojí protézu.
  • Rynver: Tak co potřebuješ?
  • Rynver: Oh, tenhle dastard! On to vážně udělal! Varoval jsem ho! Svazování své vlastní duše není jen nebezpečné ale taky ILEGÁLNÍ!
  • Rynver: Ale i přesto by jeho květina neměla umírat... Věčný Kořen má být nesmrtelný...
  • Rynver: Býval jsem svatý muž, než jsem se vzdal svého náboženství... Můžu pro jeho rostlinu vytvořit nějakou svěcenou vodu.
  • Rynver: Budu ale potřebovat abys mi něco sehnal...
  • Rynver: Abych jí mohl vyrobit, budu potřebovat [1 Water Spirit Tear|1 Slzu Vodní Duše]. Nějaké žijí tady nahoře u toho víru. Vem si sebou [Breathing Helmet], ty proudy bys bez ní nepřežil. Hodně šsttí!
  • Rynverovy vypadnou zuby při tom jak dokončuje větu.

Část 4[]

» Najdi vodní duši okolo řeky s Breathing Helmet.

Poznámka: Abys mohl vstoupit do víru, musíš mít Breathing Helmet II.

Část 5[]

» Vrať se za Rynverem s 1 Slzou Vodní Duše z víru.

Dialog:

  • Rynver: Vrátil ses! Máš tu slzu?
  • Rynver: Úžasné! Sám bych to lépe nezvládl!
  • Rynver: Slzy duší jsou plné světlé magie... Když ji naplním vodou z mého starého kostela, měla by vyléčit jakoukoliv nemoc.
  • Rynver: ...
  • Rynver: Elsoth, mulath, reldein!
  • Rynver pustí slzu do jeho kyblíku a začne zářit.
  • Rynver: Aha! Úspěch! Ihned to vezmi k jeho květině! Už je to nějakou dobu co jsem udělal ncco tkvotého...
  • Rynverovy znovu vypadnou zuby při dokončování věty.

Část 6[]

» Vrať se za Anrodem se Svěcenou Vodou, kterou ti udělal Rynver.

Dialog:

  • Anrod: Oh! Jsi zpátky! Myslel jsem že si prostě utekl! Co si...počkat, tys přinesl obyčejnou vodu?! Tohle není sranda!!
  • Anrod: ...říkáš že ti jí dal Rynver...? Oh, tak to se nedívím že ti to tak trvalo...
  • Anrod: No...nalij jí na tu květinu, prosím. Už pomalu ani nezvednu ruce, jsem tak unavený...
  • Anrod: AAAAH!! VAŘÍCÍ! VAŘÍCÍ! VAAAŘÍÍCÍÍ!!! PŘESTAŇ, NECH TOHO!
  • Anrod: Gaaah, ta...voo....daaa! Cítím se jako kdybych celý hořel!! Co bylo v tý vodě?!
  • Anrod: Počkat...o-odkdy všechny támhlety kopce hoří?! Já...počkat, myslím že vím co je špatně!!
  • Anrod: Elfové mi řekli že tyhle květiny "žijí stejně dlouho jako samotný život." Získal jsem je z jeskyně v jedné z hor na jihu.
  • Anrod: Možná že stav mojí květiny je spojená k rostlinám co jsou tam! Ten oheň se musel rozšířit do té jeskyně...
  • Anrod: Aaah, aaah! V-VAŘÍCÍ! Zhoršuje se to! Hořím!! J-jdi do té jeskyně! Najdi cokoliv co pálí ty kořeny! Dělej něco!
  • Anrod: Zabij to, uhaš to, dej tomu přednášku, nezajímá mě to! Prostě UHAS TEN OHEŃ! AAAAH VAŘÍCÍ VAŘÍCÍ VAŘÍCÍ VAŘÍCÍ VAŘÍCÍ!!!!

Část 7[]

» Následuj hořící stromy a zjisti příčinu.

Část 8[]

» Jdi hlouběji do jeskyně a zastav Flerisského Bahniváka před pálením kořenů.

Část 9[]

» Vrať se za Anrodem a přines 1 Flerisovu Pěnu jako důkaz že si problém vyřešil.

Dialog:

  • Anrod: Vítej zpátky!
  • Anrod: Svatá... svatá zima! Vím že jsi uspěl...Už se necítím jako bych se měl vznítit a moje květina už zas vypadá zdravě!
  • Anrod: Takže... co se tam teda dělo? Chtěl bych to vědět.
  • Anrod: Malinká bahnitá, lávová, blobovitá věc? Cože, Fleris? Jak je to možné..
  • Anrod: Uh, tyhle věci žijou v jeskyních pod tím vulkanickým pohořím...a to je odsud půlku provincie!!
  • Anrod: Většinou žijou okolo takových popelavých pahorků. Myslel sem že se zimi bojí?
  • Anrod: Nejspíš se to snažilo spálit kořeny, aby si to vytvořilo vlastní popelavý pahorel. To je škoda. Je to jejich instinkt a navíc jsou vážně roztomilí.
  • Anrod: No, ať už to bylo jakkoliv, zachránil si mi život, takže tady máš. Ty peníze si lehce zase vypracuji. Není to jako bych na to nyní neměl všechen čas tohohle světa!

Tipy[]

Drobnosti[]

  • Anrodův experiment byl velmi riskantní, jelikož je květina přímo spojená s obřímy kořeny nedaleko, pokud jsou poškozeny tyto kořeny, je poškozena i květina.
Advertisement