Wynncraft Wiki
Advertisement
Vykradač hrobů
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Detlas
Provincie Wynn
Combat Level 20
NPC spouštějící úkol Sayleros
Odměna Je následující:

Vykradač hrobů je středně dlouhý úkol pro level 20, který se točí okolo Nemractu a Saint's Row.

Úvod[]

Sayleros, který se nachází u severní brány Detlasu, odhalí hráči, že byl napaden a jeho bratr zabit. Hráč je požádán, aby pomohl Saylerosovi získat závěť jeho bratra, aby mohl získat jeho dědictví. Hráč musí cestovat do přístavního města Nemract a promluvit si s Druckshem, aby našel poslední místo odpočinku Saylerosova bratra.

Část 1[]

» Promluv si se Saylerosem u severní brány Detlasu.

Location
Detlas
476, 67, -1624
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Sayleros: Vypadáš jako silný cestovatel, který by mi pomohl pomoct!
  • Sayleros: Jmenuju se Sayleros. Většinu svého života jsem strávil v Malticu, ale rozhodl jsem se před několika týdny přestěhovat se s mojí rodinou do Detlasu.
  • Sayleros: Avšak, po cestě nás napadli bandité a musel jsem tam svou rodinu nechat. Naneštěstí většina z nich zemřela.
  • Sayleros: Vím, že můj bratr u sebe měl během toho útoku svou závěť. A jelikož to byl bohatý chlapík, očekávám, že z toho budu mít velkou část jeho bohatství.
  • Sayleros: Jeho tělo bylo pohřbeno někde v Nemractu. Vlastním tam velký hřbitov. A dám ti do něj přístup, když mi přineseš zpátky jeho závěť.
  • Sayleros: Ještě jeden můj bratr ten útok přežil. On není... um... někdo, komu bych moc věřil, ale jsem si jistý, že určitě bude mít nějaké informace, které ti budou užitečné.
  • Sayleros: Jeho jméno je Drucksh. Většinou je upovídaný, jen když je opilý, tak se porozhlédni po Nemractu, jestli to nemůžeš nějak zařídit.
  • Sayleros: Budu čekat, až se vrátíš! Následuj tuhle cestu, vede přímo do Nemcractu. Hodně štěstí!

Část 2[]

» Najdi způsob, jak přimět Druckshe mluvit o smrti Saylerosova bratra.

Location
Nemract
71, 40, -2176
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

Před použitím Lektvaru Opilosti[]

  • Drucksh: Mmh. g... uh! oh ale zdravím.
  • Drucksh: Můj bratr? O ano, vím kde je "pohřbený", ale chci ti to snad říct? Ne, nic ti do toho není.
Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to jak získat Lektvar Opilosti.

Po použití Lektvaru Opilosti[]

  • Drucksh: Ohh mmhhhgg... s-s-stará dobrá Nemractská whisky!
  • Drucksh: D-dobře! Hádám, že to nikomu n-n-neublíží, když ti...*škyt*..řeknu, kde to-to je.... F-fajn!
  • Drucksh: Je to v té staré k-k-katedrále na konci města. Jdi na východ, mělo by to být hned za m-m-mostem.
  • Drucksh: Ale místní k-k-kněz tě možná jen tak dovnitř nepustí....

Část 3[]

» Promluv si s Knězem ve starém klášteře.

Location
Saint's Row
321, 42, -2150
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • The Priest: Ty se chceš dostat dolů do té hrobky? Oh, to je velmi špatný nápad.
  • The Priest: Tohle místo je zkažené, a mrtví se vrátili zpět k životu. Museli jsme zničit schody, abychom tuto katedrálu ochránili.
  • The Priest: Jestli chceš opravdu vstoupit, budu to tu muset očistit, aby se ti to nedostalo do mozku.
  • The Priest: Přines mi [12 Zkaženého Masa], to by mělo stačit. Starý Nemcract je přeplněný zombíky, je to jihozápadně odsud.

Část 4[]

» Přines knězovi 12 Zkaženého Masa.

Dialog:

  • Priest: Vidím, že máš to maso. Skvěle.
  • Priest: Mělo by to teď být... "bezpečné". Buď velmi opatrný, vstupuješ na vlastní nebezpečí.

Část 5[]

» Zabij Saylerosova Bratra k získání jeho závěti a přines ji zpět Saylerosovi.

Location
Detlas
476, 67, -1624
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Sayleros: Úžasné! Je trochu zaprášená, ale mělo by to stačit! Vem si tohle jako důkaz mého vděku.

Tipy[]

Advertisement