Wynncraft Wiki
Advertisement
Infested Plants
QuestBook.png
Informasjon om oppdraget
Lengde Kort
Plassering Nivla Woods
Province [[{{{province}}}]]
Nivå 6
Starter NPC [[{{{npc}}}]]
Belønning As follows:

Som følger

Forhåndsinformasjon[]

Infested Plants (NO: Infiserte Planter) er et kort nivå 6 Oppdrag som starter i Nivla Woods. Den erstattet Spider Cave oppdraget i 1.18, Økonomioppdateringen. I dette oppdraget skal du hjelpe Ope med å finne en helbredende plante. Problemet er at denne planten er ikke akkuratt på et trygt sted ...

Trinn 1[]

» Snakk med Ope.

Plassering
Nivla Woods
-316, 72, -1600
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Ope: Hallo! Unge reiser.
  • Ope: Jeg ble nylig bitt av en edderkopp! Kan du tro det? Jeg vet det, helt sjokkerende.
  • Ope: Uansett, siden jeg har blitt så syk etter bittet, våger jeg meg ikke inn i en infisert hule fullt med uhyggelige krypdyr for å hente den kurerende planten som kan helbrede meg.
  • Ope: Du ser ut som en slags soldat. Man kan tydelig se det, siden dere soldater har aldri hatt et godt blikk for mote.
  • Ope: Uansett, hulen er litt lenger unna, men den eneste måten å komme seg inn i den er gjennom taket. Jeg har startet med å bygge en veg til hulen i treet bak meg, så lykke til!

Trinn 2[]

» Lokaliser medisinen i edderkopphulen ved å klatre opp i treet bak Ope.

Dialog:

  • Du har vellykket kommmet deg igjennom spindelvevet

» Lokaliser planten og returner til Ope.

Dialog:

  • Ope: Jeg har bokstavelig talt sittet her i timer, vel, kanskje ikke timer, men hvertfall fem minutter!
  • Ope: Takk, selvom du tokk deg god tid skal jeg gi deg en liten belønning.
  • Ope: Ta pengene og dra til Detlas nå, eller? Kanskje du kan kjøpe noen finere klær, siden det trenger du virkelig.
Advertisement