Wynncraft Wiki
Advertisement
Vzpomínky ze Záhrobí
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Dlouhá
Lokace Sídlo Caritatů
Provincie Gavel
Combat Level 67
NPC spouštějící úkol Atisun
Odměna Je následující:

Vzpomínky ze Záhrobí je dlouhý úkol pro level 67, který se odehrává v Sídle Caritatů.

Úvod[]

V ruinách Sídla Erca, zůstal z rodiny Caritatů naživu už pouze jediný: Atisun. Stojící před sídlem, čeká na hráče, který mu má pomoci zjistit co se stalo jeho rodině.

Část 1[]

» Promluv si s Atisunem.

Location
Sídlo Caritatů
-1192, 46, -5198
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Atisun: Oh, člověk? Jestli bys tě mohl na chviličku poprosit...mohl bych si s tebou promluvit o tomhle sídle?
  • Atisun: Nebylo vždycky takhle zchátralé. Kdys stálo krásné, pýcha rodiny Caritatů, která ho postavila od základů.
  • Atisun: Caritaté byli úplně odlišní od ostatních. The Caritats were unlike any other. Nezvykle nesobečtí a nápomocní. Jejich bohatství bylo bohatství všech.
  • Atisun: Ale... Nakonec... Ehm, no nejsme si úplně jistí co se stalo, za ty roky se objevovaly pouze zvěsti...ale řekněme že věci nabraly špatný obrat.
  • Atisun: Protože, noo...jak bych to jen řekl... Jednoho dne byli všichni...nalezeni mrtví. Zavraždění. Sami sebou.
  • Atisun: Já jsem jejich poslední potomek, Atisun Caritat. Byl jsem jediný přeživští toho... incidentu. Byl jsem ještě pouze batole a byl jsem nalezen kolemjdoucím.
  • Atisun: Jelikož, ehm...nebyl nikdo kdo by ten incident nahlásil, trvalo dny než mě našel jeden cestoval, který si sídla všiml.
  • Atisun: Nevěřím tomu, že se moje rodina prostě jen tak zbláznila, ale nevím co se doopravdy stalo. Chci znát pravdu. Myslím si že to sídlo má stále odpovědi na moje otázky.
  • Atisun: I přesto... se tohoto msíta bojím. Jsou to ruiny života, který měl být můj. Duše mrtvých tam stále jsou...prokleté. Potřebuji někoho jiného aby odkryl mé dědictví.
  • Atisun: Neboj se, stejně jako moji předci, jsem štědrý muž. Pokud mi pomůžeš, štědře tě odměním. Jediné co musíš udělat, je vejít dovnitř a najít odpovědi. Jsem si jistý že nás minulost nebude strašit oba.

Část 2[]

» Vstup do Sídla Erca.

Dialog:

  • Abys poznal příběh rodiny Caritatů, musíš sám zažít co se tu před lety stalo...

Část 3[]

» Poznej příběh rodiny Caritatů.

Dialog: Dialog s různými lidmi v místnosti:

  • Check: Tenhle šek se spoustou smaragdů je pro charitu.
  • Maid: Je to od Caritatů tak velkorysé, že darují všechny tyto zásoby lidem kterým se v těchto lesích tak moc nedaří.
  • Mr. Caritat: Vypadá velmi zabraný do svého psaní.

Dialog s Služebnou vedle Timmyho Caritata:

  • Maid: Slyšela jsem o zvláštních věcech které se ději tady v domě. Lidé říkají že tady možná straší!
  • Servant: Duchové?Ghosts? Absurdní! V tomhle sídle nestraší, nevěřím těmhle hloupým pomluvám!
  • Timmy: D-d-duchové?

Dialog se Služebníkem vedle Timmyho Caritata:

  • Servant: Pan Caritat si vždy píše do té knihy, vždy tak zabraně. Zajímalo by mě co píše.
  • Timmy: No mně to neřekne.
  • Maid: Vsadím se, že nás v té knize uráží. Nemůže být tak hodný jak vypadá.

Dialog s Timmym Caritatem (Aktualizuje Úkolovou Knížku):

  • Timmy: Omylem jsem upustil svůj klíč od knihovky do odtoku, myslíte, že se můj táta naštve?
  • Maid: Ne, Pan Caritat je velmi schovívavý. Pochybuji že by byl naštvaný, zvlášť jestli to byla nehoda.
  • Timmy: I tak chci ten klíč najít, víte kde bych měl hledat?
  • Servant: No, odvodňovací trubky za tu dobu ten klíč nejspíše odnesly do sklepa v jihovýchodním rohu sídla, takže je nejspíše tam.

Část 4[]

» Vstup do skleba a získej Klíč od Knihovny.

Dialog: (otevíráš Dveře od Knihovny)

  • Pomocí Klíče od Knihovky odemykáš. Nyní můžeš tyto dveře použít.

Část 5[]

» Vstup do Knihovny Sídla Erca.

Butler's Journal: Vypadá to že všechny stránky byly vytrhány...

  • Strana 1: Dneska to byl můj první den jako majordomus pro rodinu Caritatů. Přívitali mě velmi přívětivě. Myslím, že se mi to tu bude líbit.
  • Strana 2: Caritaté jsou přesně tak hodí jak lidé říkají. Jsou to jedni z nejhodnějších lidé které jsem kdy potkal a rozhodně pro které jsem kdy pracoval.
  • Strana 3: Ten klučina, Timmy se poslední dobou chová celkem zvláštně... Nezvykle nepřátelsky. Zajímalo by mě co se mu stalo.
  • Strana 4: V noci slýchám divné zvuky. Škrábání a nějaké křičení...Doufám že se neděje nic špatného.
  • Strana 5: Ani nevím jak se to stalo, ale Timmy použil temnou magii. Seslal ohnivou kouli! Zničil severní zeď knihovny! (Aktualizuje Úkolovou Knížku)

Část 6[]

» Vstup do díry ve zdi.

Location
-1535, 17, -8068

Dialog:

  • Začínáš vzpomínat na to jak tato ohořela díra vznikla...
  • Mister Caritat: Timmy, děje se něco? Poslední dobou se chováš zvláštně.
  • Timmy: Mě nemůžeš poroučet, smrtelníku! Ty a všichni z vašeho podřadného duchu pokleknete před temnotou!
  • Mister Caritat: Nevím na co si tu hraješ, Timmy. Ale už to nebudu dál poslouchat, nech toho!
  • Timmy: Za svojí drzost zaplatíš, smrtelníku!
  • Mister Caritat: Temná magie? Co za hrozivé knížky si to četl? A co to je za věc ve tvé ruce?
  • Mister Caritat: Sesíláš kouzla černou lžící? Té věci se ihned zbavím!
  • Timmy: Tento předmět jde mimo tvé chápání, smrtelníku. Ihned mi ho navrať!
  • Co dělá tahle lžíce v krbu? Možná bys ji měl donést zpátky do kuchyne, abys zjistil odkud se vzala.

Část 7[]

» Vrať lžičku do Kuchyně.

Dialog:

  • Vypadá to, že se koná večírek a bylo pozváno i několik obyvatel z Gelibordu! Vypadá to že Pan Caritat hodlá pronést přípitek.

Část 8[]

» Poslechni si přípitek Pana Caritata.

Dialog:

  • Mister Caritat: Prosím o pozornost, prosím všichni! Rád bych vám všem něco sdělil!
  • Mister Caritat: Můj syn, Timothy měl dnes osmnácté narozeniny.
  • Mister Caritat: No, za všechny ty léta jsme narazili na pár malých zádrhelů, ale dostali jsme se sem v jednom kuse.
  • Mister Caritat: A musím říci, že jsem na něj velmi pyšný! Na Timothyho, nového muže!
  • Timothy: Moc děkuji, Tati a všem co jsou zde. Tady je na další roky zdrav...počkat, hm?
  • Mister Caritat: Něco se děje, synu?
  • Timothy: Jen jsem myslel, že něco slyšíš z kuchyně. Nejspíš to ale nic nebylo.

Část 9[]

» Vstup do Kuchyně.

Dialog:

  • Baker: AAAAAAAAAAAAAAAAAH!
  • Chef: Děje se to znovu! Všichni utíkejte, tenhle démon je nezabitelný! Prostě utíkejte! VYPADNĚTE!

Část 10[]

» Odejdi z Kuchyně.

Dialog:

  • Vypadá to, že všichni utekli. Možná by si mohl zjistit o čem si povídají zbylí hosti…

Část 11[]

» Promluv si s lidmi, kteří při katastrofě neutekli.

Dialog:

  • Mr. Caritat: Můj bože...co se to tu děje? Nezáleží na tom co dělám, co všechno zkouším...
  • Timothy: Jak je tohle vůbec možné? Co řekneme jejich rodinám?
  • Mr. Caritat: ...Timothy, na něco se tě zeptát a musíš mi odpovědět pravdivě. Byl jsi...byl jsi za tohle zodpovědný?
  • Timothy: Ne, samozřejmě že ne! Přes to jsem se dostal už před lety a ty to víš, nemůžu uvěřit, že mě pořád podezířáš z-
  • Servant: Ah, pane, našli jsme v kuchyni něco celkem neobvyklého co by vás mohlo zajímat? Možná?
  • Mr. Caritat: Co- Ven s tím! Co jste našli?! Prosím, prosím, řekněte mi že se pletu!!
  • Servant: Našli jsme tuhle ohořelou černou lžíci. Pracuji tu již léta, ale nikdy jsem neviděl v tomhle sídle takovouto lžíci.
  • Timothy: Počkat, tuhle lžíci? Pamatuji jak jsem se jednou vplížil do tvé studovny abych jí sebral, ale jak přežila ten požár?
  • Mr. Caritat: Počkat, tys jí sebral z mé STUDOVNY?! Ty...ty idiote! Umíš si vůbec představit co si vůbec tak hloupě, přesto nechtěně provedl?! NIKDY nesmíš chodit mojí studovny!!

Část 12[]

» Odemkni Studovnu.

Klíč od Studovny najdeš na stole u Pana Caritata a Timothyho. Aby ses do studovny dostal, vyjdi po schodech v hlavní síní a jdi doleva a budou to první dveře napravo.

Dialog:

  • Pomocí Klíče od Studovny odemykáš. Nyní můžeš tyto dveře použít.

Deník Pana Caritata

  • Strana 1: SMRT SMRT SMRT SMRT SMRT SMRT SMRT SMRT SMRT SMRT SMRT.
  • Strana 2: V tomhle sídle je temná síla jakou nemůžeme ovládat. Nemá smysl proti ní bojovat.
  • Strana 3: Cítil jsem jakoby mě všechny ty lebky sledovaly. Musel jsem je všechny otočit směrem k tomu krbu.

Část 13[]

» Vstup do Studovny

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Otevření skrytých dveří.
V krbu na zdi je čudlík

Dialog:

  • V této místnosti není nic zajímavho, i když je pravda že Pan Caritat měl nějaké zvláštní obsese...

Část 14[]

» Odejdi ze Studovny.

Část 15[]

» Promluv si s posedlým Panem Caritatem.

Dialog:

  • Mr. Caritat: ON, KDO ZAPOČAL TUTO VÁLKU ZNOVU POVSTANE. Z ŘÍŠE STÍNU, KLAMU A BOLESTI.
  • Mr. Caritat: NAVŽDY UVĚZNĚN, NA MÍSTĚ ODKUD PRIŠEL. SKRZ SLABÉ MÍSTO MEZI RÍŠEMI ON. ZNOVU. POVSTANE.

Část 16[]

» Odejdi ze studovny.

Vzkaz:

  • Drahý Antone, v hlavní síni spadl lustr. Prosím oprav to co nejdříve.

Část 17[]

» Přines klíč k Timmyho ložnici.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Klíč od Timmyho Ložnice.
Klíč je ve spadlém lustru u schodů

Dialog:

  • Vypadá to že tenhle klíč patřil Timmymu. Jak dlouho už tu leží? Nejspíše bys ho měl vzít zpátky k jeho ložnici.
  • Pomocí Klíče od Timmyho Ložnice odemykáš. Nyní můžeš tyto dveře použít.

Část 18[]

» Vstup do Timmyho ložnice.

Dialog:

  • To byl Timothy jako dítě? Muselo to být dál v minulosti. Vypadá to že na místě kde seškrábal zeď je díra, možná je něco uvnitř...

Část 19[]

» Prohledej Timmyho ložnici.

Dialog:

  • Jak se sem vůbec dostal klíč od Hlavní Ložnice? Na tom nezáleží, měl bys s ním jít k Hlavní Ložnici.

Část 20[]

» Přines klíč k Hlavní Ložnici.

Dialog:

  • Pomocí Klíče od Hlavní Ložnice odemykáš. Nyní můžeš tyto dveře použít.

Část 21[]

» Vstup do Hlavní Ložnice.

Dialog:

  • Mrs. Caritat: Harolde, prosím...
  • Mrs. Caritat: Zastav toto šílenství...
  • Mrs. Caritat: Harolde...?
  • Mr. Caritat: Z PŮDY ZATRACENÝCH SLUŽEBNÍK ZASADIL
  • Mr. Caritat: RÁNU SKRZ ŘÍŠE DO ZEMÍ OBCHODU.
  • Mr. Caritat: NAKAŽ SVĚT SEMENYS BOLESTI
  • Mr. Caritat: ABY ON...
  • Mr. Caritat: ...MOHL ZNOVU POVSTÁT!
  • Celé sidlo hoří! Jediný východ je skrz dveře vzadu!

Část 22[]

» Uteč z hořícího sídla skrz zadní dveře.

Část 23[]

» Dostaň se skrz sklep Caritatů.

Dialog:

  • To je Pan Caritat? Budeš ho muset porazit než budeš moci odejít!

Část 24[]

» Poraž zbytky Pana Caritata.

Část 25[]

» Uteč skrz záhadný portál.

Dialog:

  • S celou rodinou Caritatů mrtvou a plameny pohlcující celou budovu, sídlo pomalu upadlo do hniloby...
  • Avšak, ze všech těch trosek a popela, jeden přeživší zůstal...
  • Atisun: Hej! Člověče! Jsi v pořádku?! Prosím, uklidni se, přestaň sebou třást, jsi v bezpečí!

Část 26[]

» Promluv si s Atisunem.

Dialog:

  • Atisun: Oh, díky bohu že jsi zpátky. Já se tak bál... že si nevzpomeneš. Nech mě ti to vysvětlit...
  • Atisun: Ono...ono to vypadalo jako bys byl posedlý. Stál si v té síni tak...Já nevím jak dlouho. Nemohl jsem tě z toho dostat ať už jsem zkoušel cokoliv.
  • Atisun: Hlasy které nebyly tvoje, mluvili skrze tebe, jejich události, myšlenky. Služebny, můj otec...všichni. Já...řekl si všechno co jsem potřeboval slyšet.
  • Atisun: Můj otec, chtějící dokázat všem že les byl stále čistý, postavil svoje sídlo přímo na tom místě o kterém se říkalo, že bylo počátkem hniloby.
  • Atisun: Co z toho místa povstalo? Kdo ví...ale ať už to bylo cokoliv...temnota tam musela přebývat a všechny dohnala k šílenství. Nejspíš jsem měl jen štěstí že jsem také nezemřel.
  • Atisun: P-počkat odkud je ten dopis?! Nikdy jsi se nepohnul ze síně, ale...Vidím popis Caritatů. To musel napsat Harold.
  • Atisun: V tomhle dopise musí být odpovědi které hledám. Moc se omlouvám že sis tím musel projít... Dopručil bych ti navštívit léčitele jak jen to půjde.
  • Atisun: Nevím jak si to získal, ale je to přesně to co potebuju. Ujistím se, že do tohoto domu už nikdo niky nevstoupí. Je prokletý. Moc ti děkuji za pomoc.

Tipy[]

  • Seber ještě druhou lžičku před 7. částí pro úkol ???.
  • Knihovna je na severní straně prvního patra
  • Kuchyně je na jižní straně prvního patra
  • Studovna je na severní straně druhého patra
  • Timmyho Ložnice je na jižní straně druhého patra
  • Hlavní Ložnice je na západní straně druhého patra
  • Zadní Dveře jsou na východní straně druhého patra

Drobnosti[]

  • Celá část v sídle je vzpomínka.
  • Tento úkol původně vypadal úplně jinak, v půbodní verzi hrč bojoval s vlastním stínem, který byl vytvořen zrcadlem.
  • Grian, jeden ze spoluzakladatelů Wynncraftu řekl že je tohle jeho nejoblíbenější úkol.
Advertisement