Wynncraft Wiki
Advertisement
První Kořen
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Dlouhá
Lokace Temný Les
Provincie Gavel
Combat Level 62
NPC spouštějící úkol Hazel
Odměna Je následující:

První Kořen je dlouhý úkol pro level 62, který začíná v Temném Lese.

Úvod[]

Poté co je hráč poslán Hazelem za Tiekou, dostane hráč úkol posbírat pro Tieku květiny v úsílí vyléčit hnilobu v lese. Po neúspěchu orders to try and heal the decay in the forest. Tieka hráče nepřímo pošle na místo, kde zjistí co se Temnému Lesu stalo a jak hniloba začala.

Část 1[]

» Promluv si s Hazelem v Temném Lese.

 Location   Temný Les   X   -1445  Y   46  Z   -5509  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Hazel: Zdravím, člověče. Pokud tu jsi pro dřevo, musím tě zklamat, protože tu máme pouze shnilé, neužitečné dřevo.
  • Hazel: Tohle je dřevorubecký tábor tohohle lesa, nebo aspoň byl.
  • Hazel: Určtě ti neuniklo že je celý les shnilý. Stromy té hnilobě rozhodně neutekly.
  • Hazel: Je to takhle už roky, ale nedávno se to jen zhoršilo. Donedávna mohly být stromy používány aspoň na dřevo.
  • Hazel: Vím že vy lidé jste rádi nápomocní, tak proč nám všem neuděláš laskavost a tu hnilobu nezastavíš!
  • Hazel: *vydechnutí* Omlouvám se, dostane se ti to do hlavy, víš? Když sleduješ jak život okolo tebe pomalu umírá.
  • Hazel: Pokud chceš opravdu pomoci, proč si v Tiekou. Žije v jediné části lesa, která nehnije. Její dům najdeš směrem na východ, hluboko v lese.

Část 2[]

» Najdi Tieku v Temném Lese.

Dialog:

  • Tiek: Konečně si tady. Čekala jsem... bůhví kolik let.
  • Tiek: Jsem čarodějka tohoto lesa. Sledovala jsem ho tisíc let.
  • Tiek: Ovlivňovala jsem ho, sledovala jak roste... a poslední 1000 let... Jsem ho sledovala jak pomalu umírá.
  • Tiek: Snažím se ho navrátit do podoby jak vypadal předtím, kvetoucí magický les.
  • Tiek: Naneštěstí, jsem to nezvládla. Možná že jsem mocn čarodějka, ale ani já nedokážu bojovat proti temnotě která trápí tyto lesy.
  • Tiek: Možná bys mi mohl pomoci. Myslím že mám něco čím bych to mohla prolomit. Jestli bys jen mohl zajít na mojí zahrádku a přinést mi nějaké kvetiny.
  • Tiek: Přines mi [1 Ginseng|1 Ženšen], [1 Lobelia|1 Lobelku] a [1 Vervain|1 Sporýš].
  • Tiek: Rychle. Čím míň si vystavený tomu lesu, tím líp! Zahrada je hned za mým domem.

Část 3[]

» Přines ze zahrady Tiece 1 Ženšen, 1 Lobelku, a 1 Sporýš.

Dialog:

  • Tiek: Ale ne… Dokonce už an moje zahrada není immuní. Moje květiny uvadají.
  • Tiek: Budeš muset nějaké najít v divočině. Kažému druhu se draží v různých oblastech. Hádám že je to přirozená selekce.
  • Tiek: Ženšen je červená rostlina která roste v jeskyních, budeš tu v okolí nějakou najít.
  • Tiek: No a dál, Lobelka je fialová květina, která roste na stromech. Na jeden budeš muset vylézt a zkus se podívat po spadlých květech.
  • Tiek: O ano, Sporýš bude růst kolem mrtvých. Budeš se muset podívat po místě plném mrtvých.
  • Tiek: Vrať se až ty divoké květiny najdeš. Věřím že s takovou kombinací les vyléčíme.

Část 4[]

»Vrať se za Tiekou s 1 Ženšenem, 1 Lobelkou, a 1 Sporýšem.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to finding the flowers.

K nalezení:

  • Ženšenu, vstup do jeskyně na souřadnicích [-1199,43,-5457]
  • Lobelky, dokonči stromovou skákačku na souřadnicích [-1234,43,-5428]
  • Sporýše, hledej na hřbitově souřadnicích [-1345,46,-5458]

Dialog:

  • Tiek: Vypadají trochu ošuntěle, ale aspoň jdou naživu. To by mohlo fungovat..
  • Tiek: No špetka tohoto, cákanec tohohle. Použiju modrý plamen Flerise.
  • Tiek: Aaaaaaaa… Bum!
  • Tiek: Tady to máme. Jeden lektvar světla.
  • Tiek: Tady, jdi a polij tím tím tu černou skrvnu v lese. Rychle, kdoví jaký efekt na ten lektvar bude mít hniloba.

Část 5[]

» Použij Lektvar světla na Černou Skrvnu nedaleko Tičina domu.

Dialog:

  • Skrvna se začne třást a země okolo tebe začne bublat. Z prostředka pomalu vyrůstá mrtvý keř.

Část 6[]

» Vrať se za Tiekou s mrtvou rostlinou.

Dialog:

  • Tiek: Oh. Oh božínku. Tohle byl ten nejsilnější recept, který znám...
  • Tiek: Jd do do sklepa a zbav se té věci. Kdoví jaké temné síly to v sobě skrývá.
  • Tiek: Nezapomeň použít kompaktor. Pokud nezmáčkneš ten čudlík, nebudeme moci pokračovat.

Část 7[]

» Zahoď rostlinu.

Část 8[]

» Zmáčkni čudlík ve sklepě Tieky, opusť dům a následuj duhovou stopu.

Dialog:

  • ???: Pojď zamnou, pojď ke kořenu.

Část 9[]

» Vstup do Prvního Kořenu.

Dialog:

  • Kořeny stropu chytí tvé nohy a vtáhnou tě do záhadné mlhy.

Část 10[]

» Dokonči skákačku.

Dialog:

  • Taproot: Zdravím, mladý smrtelníku. Existují dimenze, cestovateli. Dimenze daleko mimo tvé chápání. Spojené s tvým světem způsoby, které bys nikdy nepochopil.

Část 11[]

» Prozkoumej.

Dialog:

  • Taproot: Tato říše. Říše které říkáš domov. Je naše bojiště... Jeho historie je dlouhá a složitá. My, nositelé světla se snažíme vytvořit svět světla a štěstí.
  • Taproot: Jenže, naše sílá pochází z dobra z vašeo světa. Náš největší zdroj síly, Gavel brzy propadl do hříchu a naše světlo začalo umírát.
  • Taproot: Ale existují tací, kteří uctívají pouze temnotu a chtějí zničit vše známé. Ve tvém světě, do sebe tyto dvě síly světla a temnoty narazily.

Část 12[]

» Promluv si s Tiekou.

 X   -1863  Y   44  Z   -7029  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Tiek: Nejspíš bych se ti to měla pokusit vysvětlit, ale nejspíš si trochu zmatený. Nejsme v minulosti, no vlastně jsme. Ale ne fyzicky.
  • Tiek: Také nejsem vesničan, i když jako jeden vypadám.
  • Tiek: Jsme ve vzpomínce, kterou chce Říše Světla abychom viděli a zažili.
  • Tiek: Momentálně nejsi mrtvý ani živý. Jsi aby jsi poznal.
  • Tiek: Nemůžu tě přímo ovlivnit a říct ti proč tu jsi. To jsou pravidla našeho světa.
  • Tiek: Prozkoumej tuto říšu, měla by ti být povědomá. Je to, to co tenhle les býval, než se staly události před 1000 lety.
  • Tiek: Vyhledej dva kameny a projdi mezi nimi. Odhalí ti to pravého nepřítele.
Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Taproot (Quest) (1.19)/cs.
Nápověda:

Dialog Tiek: Vím, že musíš být zmatený. Ale jestli chceš zjistit co se tu stalo, následuj cestu a projdi ve stínu mezi dvěma kameny.

Část 13[]

» Prozkoumej Světlý Les.

 X   -1809  Y   43  Z   -6738  Wynncraft Map 

Dialogue:

  • Taproot: Zři úpadek.

Část 14[]

» Promluv si s Tiekou.

Dialog:

  • Tiek: Tak, nyní buď chápeš co se tu stalo a nebo stejně jako mnozí před tebou, máš mnohem víc otázek.
  • Tiek: Obávám se, že ti nemůžu co přesně bys měl dělat. Já sama jsem sem byla poslána mou říší, abych našla řešení.
  • Tiek: Ale věřím ,že problémy tohoto světa, tvého světa mohou být vyřešeny pouze těmi, kdo ho obývají.
  • Tiek: Já tě pouze můžu poslat správným směrem..
  • Tiek: Ta věc kterou si viděl do tohoto lesa vstoupit před 1000 lety nebylo pro některé v tomto lese neznámé.
  • Tiek: Abys mohl pokračovat, musíš vyhledat toho kdo je starý jak tento les. On a pouze on bude mít odpovědi, které hledáš.

Tipy[]

  • V 8. části pokud se vám duhová stopa neobjeví po zmáčknutí čudlíku v sklepě u Tieky, zamiřte přes most na souřadnicích [-1328, 83, -5613]
  • V částech 10-11, první text, který se zobrazí na druhém skoku není správně zarovnaný a je na pravé straně bloku a moc malý na spuštění, takže zmáčkněte shift a připližte se na pravou stranu platform abyste text spustili.
  • Během 12. části, následujte cestu a nebo jděte podél kamené zdi za domem Tieky, dokud nenajdete bránu (poté následujte cestu), k nalezení dvou kamenů (jdu zde neviditelné zdi!)
  • Behem 12. části, pokud se zaloudáte moc daleko od určené cesty, teleportuje vás to zpátky k jeskyni, občas se stane že vás to teleportuje za bariéry, což způsobí že jediný způsob jak se z toho dostat bude použít Teleportační Svitek a nebo příkaz /kill.
Advertisement