Wynncraft Wiki
Advertisement
Žaludek Bestie
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Thanos/Ozothina Věž
Provincie Gavel
Combat Level 82
NPC spouštějící úkol King Burtan
Odměna Je následující:

Žaludek Bestie je středně dlouhý úkol pro level 82, který začíná v Thanosu a odehrává se v dračím zaludku na vrcholku Ozothiny Věze.

Úvod[]

Uprostřed toho co se Ozoth rozmnožuje, Král Burtan hráče pošle aby matku dračici neutralizoval dokud se její děti nevylíhnou a zabránil tak v Thanosu ještě větší destrukci.

Část 1[]

» Promluv si s Králem Burtanem.

 X   54  Y   17  Z   -5242  Wynncraft Map 

Dialogue:

  • King Burtan: Zdravím, cestovateli. Hádám, že jsi viděl tu zkázu která byla snesena na Thanos.
  • King Burtan: Zodpovědná za to je děsivá dračice jménem Ozoth. Žije na vrcholku hory která je po ní pojmenovaná, nazývá se Ozothina Věž.
  • King Burtan: Bývala vůči nám naprosto klidná a neútočná, ale od té doby co začala hnízdit začala být nepřátelská.
  • King Burtan: Soudě podle tvého vybavení, že už si si nějaké ty velké stvoření viděl.
  • King Burtan: Nechci po tobě abys Ozoth zabil, to by bylo skoro nemožné. Potřebuji jen abys jí nakrmil touhle očarovanou květinou.
  • King Burtan: Je to původní Elfský druh a většinou je z toho vytvářen lék na spaní.
  • King Burtan: Nicméně tahle čistá látka je velmi magická a měla by tu bestii uklidnit, možná jí to dokonce i donutí hibernovat dokud se její vejce nevylíhnou.
  • King Burtan: Poslali jsme Tharroliho aby tó udělal, ale vsadím se, že tu zatracenou květinu zas ztratil. Jediný problém je, že draci nemají rádi květiny. Budeš jí to muset nacpat do chřtánu.
  • King Burtan: Aby jsi se dostal k Ozothině Věži, jdi skrz jeskyni severně od vstupu do města, u vstupu do pevnosti. Odtamtud následuj oheň Ozothina dechu.

Část 2[]

» Nakrm [[Ozoth] Očarovanou Květinou.

 X   175  Y   199  Z   -5188  Wynncraft Map 

Dialogue:

  • Vypadá to že jsi byl sežrán. Nejspíš by jsi měl květinu donést do Otozhina žaludku, pokud najdeš cestu. Možná že bude něco na vrcholku hrdla.

Část 3[]

» Dones Očarovanou Květinu do Ozothina žaludku.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Hádanky.
1. Hádanka (9 blokový kód):
  • první blok: vrchní-střední
  • druhý blok: levý-střední
  • třetí blok: dolní-pravý
  • čtvrtý blok: dolní-levý

2. Hádanka:

  • 1. Wooden Shovel/Dřevěná Lopata
  • 2. Wooden Block/Dřevěný Blok
  • 3. Coal/Uhlí
  • 4. Block of Coal/Blok Uhlí
  • 5. Lava Bucket/Kbelík s Lávou

Dialog:

  • Tharroli: Skvělý, už jsem spadnul další. Vypadá to, že nikdo to až sem dolů nepřežije... až na mě.
  • Tharroli: Měl jsem sem dolů p řinést nějakou magickou květinu abych tu dračici uklidnil, ale někde sem jí musel ztratit.
  • Tharroli: Počkat, ty jsi taky jednu přinesl? Oh, díky bohu! Možná že pořád budu moct zachránit ostatní trpaslíky.
  • Tharroli: Vezmu si tvou květinu a hodím jí do té jámy. Mělo by jí to uklidnit. Je to ale škoda že jsme v podstatě jen další oběť...
  • Tharroli: A je to. Květina je pryč. No, poznám že přemýšlíš o útěku. Nicméně to není tak jednoduché.
  • Tharroli: Ze všecho nejdřív, by jsi se musel dostat přes tuhle jámu, což je skoro nemožné. A pokud se ti to povede, kdo ví co leží dál?
  • Tharroli: Pokud si to přeješ, pokus se utéct, ale nejspíš je to beznadějné. Vymyslím jinou cestu ven, jdi bezemě.

Část 4[]

» Uteč z Ozoth.

Zmáčkni čudlík k otevření dveří

Poznámka - Při skákačce přes lávu první zamiřte napravo k čudlíku a pak zpátky nalevo ke dveřím.

Location
713, 59, -6227
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Část 5[]

» Vrať se za Králem Burtanem a řekni mu o tvém úspěchu.

Dialog:

  • King Burtan: Nakrmil si Ozoth tou květinou? Opravdu? Děkuji, nedokážu uvěřit že jsi byl tak statečný a přiblížil ses k ní. Pouze se proklínám za to že jsem nepoctil své lidi.
  • King Burtan: Ozoth byla zodpovědná za nespočet smrtí mých mužů. Ne že bych ji mohl vinit, měl bys vidět trpaslice když jde o jejich mladé!
  • King Burtan: Věřím že tento úkol nebyla žádná hračka. Za takový triumf si zasloužíš odměnu.
  • King Burtan: Také sis nyní vysloužil důvěru trpaslíků. Odteď budeš moci cestovat i do jiných trpasličích měst.
  • King Burtan: Děkuji, milý cestovateli. Snad se naše cesty ještě zkříží.

Drobnosti[]

  • Tentú úkol býval požadavkem pro vstup do původního městaMaex, ale tento požadavek byl odstraněn.
  • V některých částech těla Ozothy lze slyšet tlukot srdce.
Advertisement