Wynncraft Wiki
Advertisement
Jiná Perspektiva
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Houbová Vesnička
Provincie Gavel
Combat Level 76
NPC spouštějící úkol Psilo
Odměna Je následující:

Jiná Perspektiva je středně dlouhý úkol pro level 76, který se celý odehřává v Houbové Jeskyni a Skřítčí Houbové Vesničce.

Úvod[]

Při hledání uspávacího roztoku, můžeš narazit na nějaké nečekané komplikace, když houbičky nemají "úplně" stejný účinek na lidi jako mají na myši a Skřítky...

Část 1[]

» Promluv si se Psilem v houbové jeskyni.

 X   -205  Y   42  Z   -4308  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Psilo: Vítej, velký člověče! Na co tak koukáš, ještě si nikdy neviděl Skřítka?! Můj možná vypadá jako malý, ale pro mě je perfektní!
  • Psilo: Vlastně potřebuji s něčím pomoc, Žilemyši zamořily můj dům! Jsou podobné krysám z vaší provincie, ale jsou agresivní a pro Skřítky smrtící!
  • Psilo: Dá se to ale lehce vyřešit. V této jeskyni je spoustu magických houbiček a jedna vzácnější se jmenuje Subtraxerim Utilium a to je přesně ta, kterou potřebujeme.
  • Psilo: Vyzařují z ní uspávací spóry, které Žilemyši uspí na dostatečně dlouho abych je mohl zabít! Jednu jsem viděl v jeskyni, ale pokaždé když se jí pokusím získat, tak usnu!
  • Psilo: Nechal jsem odtamtud stopu spórů. Jelikož ty jsi tak veliký tak neusneš! Prosím získej pro mě tu houbičku.
  • Psilo: Zaří zvláštní duhovou barvou a může být nalezena poblíž těles vody, nemělo by to být tak těžké na nalezení, pro člověka tahle jeskyně ani nemůžeš být tak velká!

Část 2[]

» Najdi houbu Subtraxerim Utilium v jeskyni a přines ji Psilovi.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Kam jít.
Následuj obarvené koberce vedle Psila a dostaň se na souřadnice:
 X   -172  Y   46  Z   -4395  Wynncraft Map 
  • Ale ne! Něco je špatně. Měl by sis pospíšit zpátky za Psilem.

Část 3[]

» Ihned se vrať za Psilem.

 X   -213  Y   27  Z   -7725  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Psilo: Našel si nějaké? Počkat, něco je na tobě jiné. Nezmenšil ses? Oh bože...
  • Psilo: Zmenšil.
  • Psilo: Opravdu se omlouvám, nevěděl jsem že by ta houbička měla jiný účinek na lidi! Ale co jsem mohl čekat od houby která mění barvy?!
  • Psilo: Nepanikař. Mám v domě houbičku která lidi probouzí; když na to půjdeme logicky, když tě uspávací houba zmenší, tak tahle by tě měla zas zvětšit!
  • Psilo: Oh bože, ty se pořád zmenšuješ. Rychle musíš jít pro tu houbu. Bud ale opatrný! Žilemyši po tobě nejspíš půjdou!
  • Psilo: Nechávám jí na vrchní poližce, takže nejspíš s nimi budeš muset bojovat... Pokud je pozabíjíš zatímco tam budeš, dostaneme dvě mouchy jednou ranou! Stačí když budeš následovat drobečky sýru!
  • Psilo: Hodně štěstí! Oh a pozor na mého mazlíčka, zombíka.

Část 4[]

» Ale ne, zase ses zmenšil! Co teď?

  • Ale ne! Zmenšující účinky se zhoršily!

Část 5[]

» Dostaň se do myšího hnízda následováním stopy ze sýra a zbav se škůdců.

  • Tvé okolí se okolo tebe zmenšuje.

Část 6[]

» Dostaň se k modré houbičce a vrať se do své normální podoby.

Když následuješ sýr, některé houbičky tě odrazí nahoru pokud si stoupneš na železné nášlapné tlačítko.

Konec by měl být na souřadnicích:

 X   2  Y   36  Z   -7377  Wynncraft Map 
Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Řešení barevné hádanky.
První písmenko na každé cedulce by mělo pasovat k prvnímu písmenku barvy v té sloupci. Na každém mačkej čudlíky dokud barvy nebudou takhle: hnědá, zelená, oranžová, červená, růžová a žlutá.
  • Tvá velikost je opět v normálu! Měl by ses vrátit za Psilem.

Část 7[]

» Řekni Psilovi dobré zprávy ohledně myší v jeho domě.

Dialog:

  • Psilo: No, podívejme se na tebe! Zase jsi normální! Možná dokonce o kousek vyšší! Docela jsem si oddechnul, ta houbička tě buď mohla vrátit do normálu a nebo zapálit.
  • Psilo: Nemyslel jsem si, že bys chtěl tu poslední část vědět. A co Žilemyši, našel si nějaké?
  • Psilo: Opravdu?! Tak to jsou skvělé zprávy! Konečně se můžu vrátit do svého domu. Páni, vy lidé jste opravdu úžasní.
  • Psilo: Vesničan by to neudělal pokud by z toho neměl něco velmi předraženého! A ty jsi to udělal zadarmo!
  • Psilo: Jen si dělám srandu! Tady, vem si nějaké naše Skřítčí zlato. Zasloužíš si ho! Moc ti děkuji! A omlouvám se za celé to zmenšení, ale hej, být malý není tak špatný!

Tipy[]

  • Pokud uvidíš Obyčejného Zombíka, nebojuj s ním, jelikož se bude moc rychle regenerovat a v tomto Úkolu s ním nemáš bojovat.
  • Až zabiješ mini Bosse, musíš znovu následovat sýrovou stopu.
  • Vstup do jeskyně s Houbovou Vesničkou ja ne souřadnicích
 X   -209  Y   37  Z   -4534  Wynncraft Map 
Advertisement