Wynncraft Wiki
Advertisement
Hladovění Gertů, 1. část
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Dlouhá
Lokace Cinfrasský Okres
Provincie Gavel
Combat Level 77
NPC spouštějící úkol Cikal
Odměna Je následující:

Hladovění Gertů, 1. část je dlouhý úkol pro level 77, který se odehrává v Cinfrasském Okrese, specificky okolo Jezera Gylia.

Úvod[]

Gyliajská Stráž potřebuje pomoc se zjištěním jak Gerti organizují svoje útoky aniž by si toho všimli. Hráč se vydá zjistit co se za oponou opravdu děje.

Část 1[]

» Promluv si s Cikalem.

 Location   Cinfrasský Okres   X   -35  Y   68  Z   -5413  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Cikal: Oh, páni páni. Copak to tu máme? Člověk? Co tě připvádi ke Gyliajské Stráži?
  • Cikal: Samozřejmě že víš kdo jsme! Gyliajská Stráž byla založena před více jak 200 lety když Vesničané vyhráli ve válce.
  • Cikal: V té válce, chlapče! Je to jenom nejslavnější válka v celém Gavelu! No... Možná až na to co se stalo v Ohnivých Horách.
  • Cikal: Ale to je jedno. Gertská Válka byla dlouhá, krvavá válka, kterou způsobil hladomor.
  • Cikal: Gertové jsou brutální. Jsou motivováni pouze svým hladem. Uloví cokoliv najdou.
  • Cikal: Naše vítězství nad těmi hrubými oranžokožcemi přineslo vznik Gyliajské Stráže.
  • Cikal: Odkud je nyní sledujeme dnem a nocí! No, možná ne během pokeru.
  • Cikal: Gerty jsme si od té doby podmanili, zůstávají pouze na svém teritoriu. Tak moc se přejídají, že říkají že hladoví!
  • Cikal: Naučili jsme je jak zužitkovat zvířata, takže už nemusí lovit. I když to trvalo spoustu let, než jsme to naučili. Sežerou VŠECHNO.
  • Cikal: Gerti... Ať se zdají jakkoliv blbí, zdá se že stojí za některými nedávnými útoky.. Ale neviděli jsme, že by se pohli ani o kousek!
  • Cikal: Přesto, nikomu neublíží se na to podívat. Já tu musím zůstat, pokud chceš práci, jdi dolů k sousedním farmám a zjisti co můžeš o tom útoku. Vrať se za mnou pouze až zjistíš jak se Gerti dostávají ze svého tábora.

Část 2[]

» Prohledej farmy okolo kvůli stopám.

 Location   Anof   X   -92  Y   34  Z   -5455  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Anof: Další! To už je třetí tento týden. Chudáci moje zvířata.
  • Anof: Přijdu o celé své stádo, jestli tohle bude pokračovat! Co tam ti Gyliajští v té věži dělají? Pijí celý den Thanosské Pivo?
  • Anof: A kdo jsi ty? Gyliajská Stráž je tak líná že teď posílá Lidi?!
  • Anof: Co se s touhle provincií stalo? Oh a podívej se na tohle, krev je všude! Gertové tu chudinku očividně odtáhli...

 Location   Jitak   X   -185  Y   32  Z   -5473  Wynncraft Map 
  • Jitak: Pokud hledáš oblek nebo něco, tak ti nemůžu pomoct. Teď není zrovna ta pravá chvíle.
  • Jitak: Oh, ty tu jsi jménem Stráže? Ha, dokonce ani posílání Lidí aby za ně dělali práci není pod jejich úroveń.
  • Jitak: Jediné co dělají, je že sedí v té své věži, hrajou chlastací hry a tváří se jako by to tu vlastnili!
  • Jitak: Náhlásil jsem jim že mám očividně Gertský tábor přímo před mým domem a oni mě prostě ignorovali! A teď se podívej, všechny moje ovce jsou pryč!
  • Jitak: Dokonce jsem si i koupil Golema, aby to tu hlídal! Koupil jsem ho levně díky nějakému incidentu v Oluxské továrně.
  • Jitak: Musíš to vyřešit! Jdi do toho Gertského tábora západně odsud a zjisti jak to dělají!
  • Jitak: Jakákoliv informace o tom jak se Gerti pohybují bez povšimnutí věže je cenná!

Část 3[]

» Prozkoumej nedaleký Gertský Přední Tábor.

Location
-241, 35, -5480
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Část 4[]

» Vstup do temné jeskyně na konci tábora.

Část 5[]

» Prozkoumej Gertskou jeskyni.

Část 6[]

» Špehuj Gertskou schůzi.

Dialog:

  • Gerten Chief Snaga: Zdravím gert! Dnes my tu na diskuzi novýho tunelu! Velmi úžasné! My vidět lidi kopat, my se učit od lidi! My kopat tunely taky! Gert ne hloupý, gert velmi chytrý!
  • Gerten Chief Snaga: My kopat tunel pod velkou věží co drž gert od farem! My jít skrz tunel a udělat tábor! Poté my použít tábor k sežrání farmáře prase! Gert tak chytrý!
  • Gerten Chief Snaga: Gert také kopat tunel pod farmář domem nedaleko tady tábora! Farmář tak hloupý! Gert chytřejší než farmář! My používat tunel ke kradení ovce a krávy!
  • Gerten Chief Snaga: My kopat více tunel další den! Tunel bude velmi velký! Poté my ukrást víc prase od hloupýho famáře! Gert velmí chytrý! Vy všichni lovit víc prase!

Část 7[]

» Řekni farmáři Jitakovi o tunelu.

Dialog:

  • Jitak: Rád tě zas vidím. Gerti i přes jejich stupiditu, jsou velmi silní, očividně jsi věděl co děláš.
  • Jitak: Tak, co jsi zjistil?
  • Jitak: Cože? Tunel?! Jak je to možné? Nevěděl jsem že Gerti vůbec věděli že podzemí existuje!
  • Jitak: No, pokud to je pravda, musí mít tunel přímo pod jejich nosem! Jak jste o tom nemohli nic vědět?!
  • Jitak: Nechte to na Stráži aby se nechala přechytračit Gertama. No, pokud je to pravda, budeš muset najít jejich hlavní tunel.
  • Jitak: Nebude to jednoduché, ale mohl by ses vyhnout boji úplně s obyčejným převlekem. Pokud mi seženeš [6 Gert Skin|6 Gertích Kůží], dokážu ti udělat masku.
  • Jitak: Je to jediná věc kterou pro tebe můžu udělat, za tvojí pomoc. Můžeš jí použít aby ses dostal do hlavního Gertského tábora.
  • Jitak: Gertí Kůži můžeš získat z Gertů v tábože na západ odsud.

Část 8[]

» Přines Jitakovi 6 Gertí Kůže.

Dialog

  • Jitak: To ti netrvalo moc dlouho. Tady, udělám tu masku.
  • Jitak:
  • Jitak: Hotovo. Snaž se nepozvracet z toho smradu. No co? Myslel si že když na sobě budeš mít starou Gertí kůži, tak že to bude vonět jak růže?
  • Jitak: Pamatuj si, že to je i na tobě. Nejez před nima žádný ovoce ani zeleninu. Jedí jen syrový maso.
  • Jitak: Oh, a taky buď trochu hloupější. Gerti nenapočítají ani do 20. Je tu ještě jeden tábor na druhé straně rozhledny.
  • Jitak: Nemůžu uvěřit že o tom nevědí. Je to jako by se ani nedívali tím správným směrem! Teď jdi, poslední věc co potřebujeme je další Gertí válka.

Část 9[]

» Jdi do Gertského Tábora.

 X   18  Y   34  Z   -5345  Wynncraft Map 

Část 10[]

» Promluv si s Gertským Kapitánem.

 X   31  Y   34  Z   -5339  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Gerten Captain: Zdravím gert! Ty chtít vstoupit tunel? Jasně, ty vstoupit tunel!
  • Gerten Captain: Počkat! Gert pamatovat něco! Gert pouze jít do tunel s heslem! Gert mít heslo?

Část 11[]

» Najdi heslo tak že zabiješ Samotářského Gerta na konci stopy krve, která vede od Anofova domu. (Od toho chlapa za kaňonem od Gyliajské Rozhledny) a pak se vrať za Gertským Kapitánem.

Dialog:

  • Gerten Captain: Gert jeskyně heslo nyní? Gert říct heslo!
  • Gerten Captain: “Prase Lovit Brambora”? Heslo správně! Gert teď vstoupit do tunelu!

Část 12[]

» Prozkoumej tunel.

 X   27  Y   31  Z   -5336  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Gerten Captain: Ha ha! Člověk hloupý! Gertí pes cítit člověka! Ty teď ve vězení! Gert snízt člověka pozdějš!

Část 13[]

» Uteč ze své cely.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Útěk z cely.
K otevření dveří, zmáčkněte čudlík vedle kbelíků s vodou v pořadí od nejméně do nejvíce naplněného kbelíku.

Část 14[]

» Uteč z Gertského vězení.

Část 15[]

» Zamiř k cele.

 X   -808  Y   47  Z   -8217  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Comor: Hej ty! Tady! Pomoc mi dostat se odsud!
  • Comor: Oh, díky bohu, že se konečně někdo ukázal! Jsem tady dole už celé dny. Musíš mi pomoct utéct!
  • Comor: Už jsem měl plán s jiným vězněm, ale můj partner zmizel. Mluvili jsme spolu když tu nebyly stráže.
  • Comor: Ale teď už ho nevidím ani neslyším. Bojím se, že se mu stalo něco strašného.
  • Comor: Řekl, že se mu povedlo ukrást klíč od Gerta který ho furt očuchával. Jenom jsme čekali na ten správný okamžik.
  • Comor: Podíval by ses do jeho cely? Udělal bych to sám, ale pokud sis nevšiml, sám jsem také v cele.
  • Comor: Z nějakého důvodu je moje cela víc chráněná než ty ostatní. Cela mého kamaráda je jen o trochu dál.

Část 16[]

» Zabij Hladového Gerta a vrať se za Comorem s Klíčem od Cel.

Dialog:

  • Krev je stále čerstvá. To nevěští nic dobrého. Vypadá to že krev vede do toho úzkého tunelu na konci cely. Měl bys to prošetřit.

Dialog:

  • Hungry Gert: Já sníst vesničan, teď sníst člověk!

Dialog:

  • Comor: Tak co? Je v pořádku?
  • Comor: Co to je? Tys našel klíč! Fuj.... Vypadá jako by byl uvnitř Gerta! Počkat... On byl!
  • Comor: On je mrtý? Ne, to je nemožné! Měli jsme utéct společně!
  • Comor: Uh... Nevím co mám dělat. Asi to řeknu jeho rodině až se dostanu ven.
  • Comor: Hned jak budu připravený, vyrazím. Děkuji! Jen si to musím urovnat v hlavě.

Část 17[]

» Uteč z Gertského vězení.

Část 18[]

» Zabij Správce Gertského Vězení a použij Klíč od Barikád na barikády k útěku.

Dialog:

  • Gerten Prison Warden: Člověk neutéct! Já zastavit člověk!

Barikáda se před tebou otevře hned jak klíč zastrčíš do klíčové dírky. Nyní můžeš jít.

Část 19[]

» Odejdi z Gertského vězení a vrať se za Cikalem a řekni mu o tunelech.

Dialog:

  • Cikal: Vítej zpátky, zrovna jsem se chystal jít na pivko s klukama. Co si zjistil?
  • Cikal: Tunel vedoucí přímo pod sklepením naší věže? Co to je za nesmysl?!
  • Cikal: Jak by se jim to asi mohlo povést přímo pod našimi nosy! Kdo by si mohl myslet že jsou Gerti tak chytří! To je velmi neobvyklé.
  • Cikal: Ano, správně! Po dnešní chlastačce se na to hned vrhneme! Díky za tvojí službu Gyliajské Stráži! Vem si tohle jako odměnu!

Tipy[]

  • Heslo padá ze Samotářského Gerta.
  • Můžete se Spráce Gertského Vězení pokusit nalákat aby seskočil z platformy do body a pak ho budete moci bezpečně zabít zeshora.
Advertisement