Wynncraft Wiki
Advertisement
Panna ve Věži
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Oluxská Bažina
Provincie Gavel
Combat Level 51
NPC spouštějící úkol Sherk
Odměna Je následující:

Panna ve Věži je středně dlouhý úkol pro level 51, který se nachází v Oluxské Bažině.

Úvod[]

Sherk, který se chce zbavit trollů v jeho bažině, je zaúkolován lidmi z Llevigaru aby zachránil pannu, která byla prokletá černokněžníkem před mnoha lety. Místo toho ale Sherk požádá hráče, aby to udělal za něj.

Část 1[]

» Visit Sherk.

Location
Olux Swamp
-2164, 54, -5116
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Sherk: Ah! Co děláš v mojí bažině?! Počkat, jak ses dostal dovnitř? Venku je tolik trollů, že neni možný aby ses přes ně dostal a přezil!
  • Sherk: Ale pořád si naživu, musíš být nějakej bojovník z jinýho kontinentu!
  • Sherk: Víš, ti trollové sem byli nastraženi lidmi z Llevigaru! Myslejí si, že je tahle bažina jako odpadkovej koš! MOJE BAŽINA!
  • Sherk: Poté co jsem tam šel a stěžoval si, řekli mi že mě nechaj napokoji, až zachránil pannu, kterou unesl černoknězník před spousty lety. Kdoví proč.
  • Sherk: Těm lidem nevěřim, dokonce mi ukradli oslíka, ale udělal bych cokoliv abych se zbavil těch otravných trollů!
  • Sherk: Řekli že mě těch trollů zbaví když udělám o co žádaj. Řekli mi že panna je držena ve věži severovýchodně odsud. Východní stezka by tě tam měla zavést!
  • Sherk: Já svůj dům nemůžu opustit, možná bys to moh udělat za mě! Hodně se ti za to odvděčím! Jsem si jistej že někdo poblíž tý věže bude znát příběh o té panně, měl bys je najít a zeptat se!

Část 2[]

» Najdi věž a požádej vesničany poblíž o pomoc.

Location
Oluxská Bažina
-1955, 63, -5351
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Dialog:

  • Erlard: Být tebou, tak tam nechodím. Neslyšel si ten příběh?
  • Erlard: Krásná panna z Llevigaru byla unesena žárlivým černokněžníkem a zamčena v této věži...
  • Erlard: Rodna té panny se jí pokusila zachránit, ale černokněžník tu věž společně s tou pannou svým posledních dechem proklel. Od té doby se nikomu nepodařilo do té věže vstoupit.
  • Erlard: Podle pověstí, ten černokněžník měl závoj, který tu magii mohl prolomit, ale byl pohřbený společně s ním v Oluxských katakombách.
  • Erlard: Slyšel sem že dokonce i posmrtně poklíná všechnu půdu okolo něj, přináší chudobu a zoufalství.
  • Erlard: Pokud bys byl dostatečně statečný a otevřel jeho hrob v Oluxu, mohl bys přinést jeho závoj a dostat se do věže. Myslím že jeho hrob je za bankou, hodně štěstí.

Část 3[]

» Najdi tělo černoknězníka v Oluxských Katakombách.

Location
-1743, 48, -5694
PinpointConcept2.png
Wynncraft Map

Po zabití černokněžníka z něj vypadne neidentifikovaná helma. Ta musí být identifikována 77mi smmaragdy k získání Černého Závoje.

Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to vstup do hrobky.
Kód ke vstupu do katakomb je fialová, žlutý, červená, zelená.

Část 4[]

» Získej Černý Závoj a vrať se k věži.

Dialogue:

  • Cursed Maiden: Prosím pomoc mi...

Část 5[]

» Přines Esenci Prokleté Panny Sherkovi.

Dialog:

  • Sherk: Co to je? Tys jí zabil?! Pořád se to zdá... temné. Možná je to pořád prokleté, možná že ta panna není pryč úplně!
  • Sherk: Těch trollů se nezbavím dokud se mi nepovede zachránit její duši, ale aspoň jsem o krok blíž.
  • Sherk: Odved si skvělou práci, ale teď je čas abys šel, musim přemejšlet. Vem si tohle jako svojí odměnu a možná mě čas od času navštiv!

Drobnosti[]

  • Černý Závoj Erlardovi dávat nemusíš; stačí si ho obléct a vejít do věže.
  • Černý Závoj si můžeš nechat.
  • Jméno Sherk je anagram pro jméno Shrek, jde o odkaz. V původním filmu se Shrekem, se Shrek vyadá zachránit princeznu aby se zbavil pohádkových stvoření, které má ve svojí bažině.
Advertisement