Wynncraft Wiki
Advertisement
Thanosské Trezory
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Thanos
Provincie Gavel
Combat Level 81
NPC spouštějící úkol Dolem
Odměna Je následující:

Thanosské Trezory je středně dlouhý úkol pro level 81, který začíná v podzemním Trapslíčím městě Thanos.

Úvod[]

Hráč pod městem objeví tajné trezory zlata a horská dránku s vozíkem vedoucí skrz Thanosské Trezory je velkou součástí celého úkolu.

Část 1[]

» Promluv si s Dolemem.

 X   131  Y   2  Z   -5295  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Dolem: Zdravím dobrodruhu. Co tě přivádí do Thanosu? Cestování, bych hádal.
  • Dolem: Řekněme, když už si tady, šikla by se mi tvoje pomoc. S něčím co by prospělo nám oboum.
  • Dolem: Víš já nejsem boháč. Mám sotva dostatek peněz na to abych přežil.
  • Dolem: Ale je tu způsob jakým mi můžeš pomoci. Znáš pokladničku tohoto města? Je přímo támhletou chodbou.
  • Dolem: Víš, ten poklad co tam je, není pravý. Je falešný pro případ že by ho někdo někdy chtel ukrást.
  • Dolem: Opravdový poklad je uvnitř tajného trezoru ke které jsme objevil vstup. Je na konci pokladničky.
  • Dolem: Nicméně nevím jak ho otevřít. A to je kde na scénu vstupuješ ty. Musíš zjistit jak se dostat dovnitř.
  • Dolem: Pokud se to pokusím vykrást já, tak mě hned chytí, jelikož jsem trpaslík.
  • Dolem: Ale pokud tam půjdeš a uspěješ, dám ti za to zlato výměnou nějaké smaragdy.
  • Dolem: Pamatuj, že vstup do tajného trezoru je na konci pokladničky. Hodně štěstí.

Část 2[]

» Vstup do tajného trezoru v Thanosské pokladničce.

 X   153  Y   6  Z   -5434  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Tahle jeskyně musí vést k tajným trpasličím trezorům. Ale jít tam pěšky by nejspíš nějakou dobu zabralo...
Spoiler alert: The hidden text contains spoilers relating to Jak se dostat do trezoru..
Aby jste se dostali do trezoru hoďte předmět na všechny dřevěné nášlapné desky před ním

Část 3[]

» Zmáčkni dřevěný čudlík k zavolání vozíku a vyraž do Thanosského tajného trezoru.

Část 4[]

» Zabil Velkého Trolla a přines zlato Dolemovi.

Dialog:

  • Dolem: Velmi dobrá práce. Vyšlo ti to. Jsem celkem ohromen že si to udělal tak snadně.
  • Dolem: Tohle je víc zlata ne ž jsem čekal. Samozřejmě si nestěžuju.
  • Dolem: Došlo mi potom co si odešel, že jsem ti zapomněl říci o tom trollím ochránci. Ale vidím že ti problémy nedělal.
  • Dolem: No, měli jsme dohodu. Tyhle smaragdy si zasloužíš. Opravdu dobrá práce.

Tipy[]

  • Kromě doby kdy musí hráč zmáčknout čudlík k pokračování a souřadnicích (469,-6592), tato dlouhá projížďka nevyžaduje žádnou interakci.
  • Pokuste si sebou vzít předměty s vysokým poškozením k zabití velkého trolla rychleji, má hodně životů a velkou renegeraci. Na vašich životech tak moc nezáleží protože na trolly je lehké útočit z dálky.
    • Kvůli velkému hitboxu ho lučištníci můžou lehce zabít tím že na něj budou sesílat Šipové Bouře a všechny šípy z tohoto kouzla ho lehce zasáhnou a odražení ho udrží dostatečně daleko aby vás nemohl sám zasáhnout.

Drobnosti[]

  • Systém s vozíkem v Thanosských Trezorem vypadá že je inspirovaný Gringotovými Trezory, podobnému podzemnímu systému ze série Harry Potter.
Advertisement